عصر بازار

با حضوردکتر پرویزیان؛

رونمایی از هفت محصول جدید الکترونیکی بانک پارسیان

باشگاه مشتریان بانک پارسیان راه اندازی شد

عصر اعتبار- دکتر پرویزیان محصولات جدید الکترونیک بانک پارسیان را رونمایی کرد.

رونمایی از هفت محصول جدید الکترونیکی بانک پارسیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با هدف ارایه خدمات آسان،سریع،امن و با کیفیت و توسعه بانکداری دیجیتال، دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان از محصولات جدید الکترونیک بانک پارسیان رونمایی کرد.
    طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین ومدیران بانک و گروه مالی پارسیان از سامانه باشگاه مشتریان، سامانه پارس، خانه پارسیان، همراه بانک پارسیان،سامانه پرداخت مستقیم قبوض و خدمات ویژهرونمایی شد.
    دکتر پرویزیان در این مراسم با اشاره به ضرورت اهتمام ویژه به بانکداری الکترونیک و دیجیتال،گفت: بانک پارسیان همسو با تنوع نیازمندی های مشتریان و هم راستا با آخرین تکنولوژی های روز دنیا محصولات بروز و نوینی را در صنعت بانکداری به مشتریان خود ارایه داده است.
    مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید بر اینکه تحول و توسعه بانکداری الکترونیک در جامعه نقش بسزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ایفا خواهد کرد، افزود: بانک پارسیان به عنوان بانکی پیشرو و پیشگام در تولید جدیدترین محصولات بانکی و بانکداری الکترونیک ،همراستا با سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب وکار، گام های موثری برداشته است و از اینرو تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان انجام خواهد داد.
    معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان نیز با تاکید بر اینکه هم اکنون تکنولوژی در دنیا روز به روز در حال پیشرفت است، گفت: استفاده از ابزارها، اپلیکیشن ها و نرم افزارها در دنیا و ایران جا افتاده و توسعه یافته و  امروزه کودکان ما در حال کار و بازی با تبلتها هستند و نمی توان از آنها انتظار داشت در آینده برای کارها و امور بانکی خود به شعب بانک ها مراجعه کنند.
    مهندس جعفری ادامه داد: بسترها و زیرساخت های بانکداری نوین در بانک پارسیان فراهم شده است.توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری باعث شده خدمات شرکت ها به شدت وابسته به سیستم های الکترونیکی شوند و تصور تجارت موثر بدون حضور فناوری اطلاعات تصوری بجا نیست  ، گواه این ادعا نیز رتبه های بالای  شرکت های مربوط به فناوری اطلاعات در میان شرکت های برتر دنیا است.
    وی با اشاره به فاصله قابل توجه بانکداری الکترونیک ایران با  کشورهای توسعه یافته گفت: در ایران خدمات بانکی بر روی بسترهایی چون موبایل و کیف پول در حال توسعه است  که در این بخش کشور نیازمند ورود خدمات و فناوری های جدیدمی باشد . معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان تاکید کرد: تاثیر آی تی در حوزه فعالیت های بانکی بسیار بیشتر است و این موضوع در کشورهای اول دنیا نیز مطرح است و از ابزارهای مدن بانکداری استفاده می شود.
    مهندس جعفری توسعه خدمات و ابزارهای بانکی به صورت سیار را ضروری دانست و افزود: ارائه خدمات راحت، امن، سریع و کار بر روی ایجاد شعبه های هوشمند از جمله مواردی است که در معاونت فناوری اطلاعات بانک پارسیاندنبال می شود.
    وی به معرفی باشگاه مشتریان بانک پارسیان پرداخت وگفت: باشگاه مشتریان ابزاری برای ارتباط موثر مشتری با بانک در راستای ارتقاء وفاداری مشتری و ارائه خدمات نوین به مشتری است .
    مهندس جعفری هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان را خلق مزیت هایی علاوه بر خدمات متعارف بانک به مشتریان وفادار و خوش حساب، ایجاد  تعامل دو جانبه و مستقیم با مشتریان ،تشویق مشتریان جهت جمع آوری امتیاز و استفاده از خدمات خاص آن و تشویق مشتریان به استفاده از بانکداری الکترونیکی  برشمرد. باشگاه مشتریان بانک پارسیان قابلیت جذب مشتریان غیر پارسیانی را داشته و این مشتریان نیز می توانند از امتیازات این باشگاه بهره مند شوند. وی ارائه خدمات گروه مالی بانک پارسیان در باشگاه مشتریان را یک نقطه قوت در این باشگاه دانست.
    وی به دیگر سامانه طراحی شده در بانک پارسیان اشاره کرد و گفت: "سامانه پارس"یکی از منحصر به فردترین سامانه های طراحی شده در بانک پارسیان است. این سامانه بر روی فعالیت مشتریان ویژه تمرکز کرده و بر پایه مدیریت وجوه مشتریان طراحی شده است .
    وی ادامه داد: در این سامانه مشتری می تواند حساب های خود را دسته بندی کرده ، ساختار سازمانی و کاربر خاص تعریف نموده و به هر شخص دسترسی مورد نظر را اعطا نماید . انجام امور مربوط به چک و انواع گزارش های خاص این سامانه از نقاط قوت آن می باشد که مشتری را تا حد زیادی از حضور در شعبه منفک می کند .
    وی تاکید کرد: این سامانه میزان اعتماد و وابستگی مشتری به بانک را افزایش داده و هم اکنون بانک پارسیان این سامانه را برای 4 مشتری بزرگ راه اندازی کرده است و 10 مشتری نیز در نوبت نصب این سامانه قرار دارند.
    معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان به محصول دیگر بانک پارسیان اشاره کردو گفت: "خانه پارسیان" دیگر محصول بانک پارسیان است که منطبق بر استراتژی ساده سازی و ارائه خدمات راحت و سریع به مشتریان به صورت کاملا انحصاری طراحی شده است و به مشتری در گرفتن رمز از درگاه های غیر حضوری کمک می کند. این سامانه بر اساس اطلاعات قبلی که از مشتری در سیستم ثبت کرده پس از چک کردن شماره تلفن همراه، شماره کارت های ثبت شده، رمز دوم و تایید یک پروتکل از پیش تعیین شده به مشتری رمز درگاه های غیر حضوری اینترنت بانک، تلفنبانک و همراه بانک را واگذار می کند.
    وی همچنین درادامه نیز به تشریح محصولات جدید دیگر همچون؛ نسخه جدید همراه بانک پارسیان،سامانه پرداخت مستقیم قبوض ، انتخاب اسکناس در خودپردازها ، خدمات ویژه و  سامانه پردازش ابری بانک پارسیان پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی