عصر بازار

با حضور جمعی از مدیران عالی بانک

یادواره تجلیل از خانواده های معظم شهدای بانک صادرات ایران برگزار شد

عصر اعتبار- همزمان با میلاد باسعادت زینب کبری(س) و دهه مبارک فجر، پنجمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران و تجلیل از خانواده‌های معظم آنان، در جوار حرم مطهر و نورانی علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برگزار شد.

یادواره تجلیل از خانواده های معظم شهدای بانک صادرات ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم که جمعی از معاونان و مشاوران مدیرعامل، مدیران امور، روسای ادارات، بازنشستگان و خانواده‌های معظم شهدای جنگ تحمیلی، منا و مدافع حرم بانک صادرات ایران حضور داشتند، از ٩٥ شهید سرافراز این  بانک تجلیل شد.
    رضا صدیق، فرمانده حوزه بسیج شهدای بانک صادرات ایران در ابتدای این مراسم در سخنانی گفت: توفیق حضور در جمع خانواده محترم شهدا  و میزبانی پنجمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران مایه مباهات و افتخار و در راستای اشاعه فرهنگ شهادت  است.
    وی ضمن تبیین جایگاه شهادت و شهید از منظر  امام راحل و مقام معظم رهبری افزود: همواره مدیون ایثارگری شهدا و رزمندگان و خانواده های معزز آنها می باشیم و امروز استقلال کشور و تمامیت ارضی آن مرهون جانفشانی های این عزیزان است، در این میان شهدای بانک صادرات چون نگین درخشانی پرتو افشانی می کنند.
    علی جهانی، رئیس روابط‌عمومی بانک صادرات ایران نیز در این مراسم به نمایندگی از مدیرعامل بانک، متن پیام وی را قرائت کرد،در بخشی از این پیام آمده بود: «بزرگداشت شهیدان و تکریم نام آن بزرگمردان، بیش از خود آنان، ملتی را که این گوهرهای ناب را در درون خود پروردانده است، سرافراز می‌سازد. ما با این تکریم  منتی بر آنان نداریم، آنانند که با درخشش خود، ما را سرافراز نموده و بر ما منت نهادند. بسی مایه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم تا فانوس روشن و چراغ راه تبار عاشقان و نویدبخش بشارتی نو باشد»
    در ادامه این برنامه، یکی از یادگاران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از روزهای جنگ، یاد دلاوردمردی‌های رزمندگان و فرماندهان جنگ و غواصان سرافراز و سلحشوران مدافع حرم را گرامی داشت و رمز پیروزی و موفقیت رزمندگان اسلام را همدلی و یکرنگی فرماندهان و رزمندگان در خدمت به اسلام و میهن عزیز دانست.
    شایان توجه است: در این مراسم از خانواده شهید مفقودالاثر محمد قنبریان که فروردین ماه سال جاری در جبهه دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه به فیض شهادت نایل آمد و همچنین مادر شهید یاسین رحیمی که به تازگی در جبهه حلب به شهادت رسید تجلیل شد.
    گفتنی است؛ اجرای سرودها و نواهای مذهبی و معنوی در تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های محترمشان  مورد استقبال حاضرین قرار گرفت .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی