عصر بازار

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک رفاه طی پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیشاپیش سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن پیام دکتر محمد علی سهمانی به شرح زیر است:

    بسمه تعالی

    فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیشاپیش سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن ماه 57 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را با درود به روان پاک امام راحل عظیم الشان و شهدای مطهر انقلاب ، صمیمانه تبریک عرض می نمایم .
    امسال در حالی سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و رشادت ها و از خودگذشتگی فرزندان برومند خود و با پشت سرگذاشتن پیچ های خطیر و حساس تاریخی همچون جنگ تحمیلی هشت ساله ، در اوج دوران اقتدار و عزت خود به سر می برد و با توسعه همه جانبه ظرفیت ها در ابعاد مختلف و تحت رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای، در عرصه های منطقه ای و بین المللی اثر گذار است و فعالانه به پیش می راند .
    انقلاب مردمی سال 57 با رهبری امام خمینی (ره) حرکت و جنبشی منبعث از آموزه های دینی و برخاسته از بطن توده ها و اقشار مختلف مردم و طغیان علیه طاغوت و اندیشه های طاغوتی بود و بر اساس سه اصل استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بنیان گرفت و از همان آغاز حرکتی الهام بخش و تاثیر گذار برای امت های آزاده جهان قلمداد شد.
    امروز ایران عزیز ، اقتدار و عزت خود را قوام بخشیده و با اتکا بر توانمندی های خود و با حفظ ارزش ها و اصول دینی و معرفتی که بر اساس آن بنیان نهاده شد ، فصل نوینی در مناسبات بین المللی گشوده و بدون اتکا به قدرت های جهانی و استکباری ، سیاست ها و راهبردهای اساسی خود را به پیش می برد . امری که اگر چه خوشایند قدرت های جهانی نیست اما الگویی برای ملت های آزاده جهان است تا با اتکا به ظرفیت های داخلی خود ، در برابر زیاده خواهی ها قد علم کنند و مسیر رشد و تعالی را در پیش بگیرند .
    حفظ نظام و دستاوردهای آن ، پیشرفت و آبادانی کشور ، خودباوری و پرورش خلاقیت ها ، توسعه اقتصاد ملی و مقاومتی مهم ترین گام هایی است که در پاسداشت انقلاب و برای بالندگی کشور در حال و آینده باید به آن توجه فراوان داشت و این خود شایسته ترین اقدام برای حفظ و شکوفایی انقلاب اسلامی، یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشان و شهدای انقلاب می تواند باشد و لازم است همه ما در پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای که به شایستگی سکان هدایت نظام و انقلاب را در دست دارند، بیش از گذشته تلاش کنیم و دغدغه ها ی ایشان را که همانا سربلندی ایران عزیز و اسلامی در همه عرصه هاست ، ارج بنهیم . انشاالله

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی