عصر بازار

برگزاری دوره تربیت مدرس "مبارزه با پولشویی" در بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- دوره تربیت مدرس" مبارزه با پولشویی" موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با حضور توکلی مدیر امور استان ها، رحیمی سرپرست اداره مبارزه با پولشویی و معاملات مشکوک، مجیدی رئیس دایره آموزش و جمعی از کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل سالن اجتماعات ساختمان ادارات مرکزی برگزار شد.

برگزاری دوره تربیت مدرس "مبارزه با پولشویی" در بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای این سمینار، توکلی ضمن خیر مقدم به نمایندگان استان های حاضر در این دوره آموزشی، بر رعایت اصول مشتری مداری و اهمیت شناخت و شناسایی انواع ریسک به منظور جلوگیری از پولشویی و وقوع معاملات مشکوک تاکید کرد.
    مدیر امور استان ها رشد منابع، کاهش میزان مطالبات و بهینه سازی نسبت مصارف به منابع را مطلوب ارزیابی نمود و از همکاران خواست تا با اهتمام در انجام امور محوله برای تحقق اهداف تعیین شده در فرصت باقی مانده از سال تلاش نمایند.
    در ادامه رحیمی با اشاره بر ضرورت برگزاری این دوره های آموزشی، آثار سوء پولشویی برای اقتصاد کلان کشور و قرار گرفتن موسسات پولی در معرض ریسک‌های عملیاتی، قانونی، تطبیق و شهرت را تبیین نمود.
    آموزش مباحث مبارزه با پولشویی به کلیه کارکنان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بصورت سالیانه و همچنین ارائه آموزش ها توسط مدرسین دارای گواهینامه دوره تربیت مدرس از الزامات بانک مرکزی ج.ا.ا در این دوره آموزشی بود.

    این دوره آموزشی با هدف گسترش آشنایی با مقوله مبارزه با پولشویی در سطح استان ها برگزار شد و با هماهنگی های بعمل آمده  تعداد 20 نفر از نمایندگان مدیریت شعب استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در دوره تربیت مدرس مبارزه با پولشویی موسسه عالی آموزش بانکداری شرکت و مابقی نمایندگان استانها نیز در دوره های بعدی حضور خواهند یافت.
    شایان ذکر است، دوره تربیت مدرس" مبارزه با پولشویی" موسسه عالی آموزش بانکداری ایران از روز شنبه مورخ 16/11/95  برگزار و به مدت 55 ساعت ادامه خواهد یافت.
    همچنین شرکت کنندگان، براساس برنامه های اعلامی از سوی اداره مبارزه با پولشویی و معاملات مشکوک و دایره آموزش بانک، پس از اتمام دوره، موظف به ارائه آموزشهای لازم به سایر کارکنان استان ها می باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو