عصر بازار

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تا سقف ۳۰ میلیون تومان به مددجویان تهرانی

عصر اعتبار- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: تسهیلات اشتغال تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال از محل منابع امداد و اعتبارات قرض الحسنه بانکهای عامل به مددجویان دارای مهارت و توانایی پرداخت می شود؛به همین ترتیب طی نه ماهه امسال ۴۴۱ فرصت شغلی با تسهیلات پرداختی از منابع امدادی و ۹۸۲ فرصت نیز با تسهیلات اعطایی از محل اعتبارات قرض الحسنه بانکهای عامل برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران ایجاد شده است.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تا سقف ۳۰ میلیون تومان به مددجویان تهرانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، امیر عذیری ضمن بیان آنکه طی نه ماهه امسال 1423 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در استان ایجاد شده است گفت: بیش از 235 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای ایجاد این فرصت‌های شغلی در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته است.

    وی با تاکید بر اینکه تسهیلات اشتغال تا سقف 300 میلیون ریال از محل منابع امداد و اعتبارات قرض الحسنه بانکهای عامل به مددجویان دارای مهارت و توانایی پرداخت می شود، افزود: طی نه ماهه امسال 441 فرصت شغلی با تسهیلات پرداختی از منابع امدادی و 982 فرصت نیز با تسهیلات اعطایی از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران ایجاد شده است.

    عذیری همچنین به ایجاد 144 فرصت شغلی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از 22 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد شغل و منبع درآمدی پایدار به فارغ التحصیلان مددجو در استان اعطا شده است.

    معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران  هم چنین اظهار کرد: فارغ التحصیلانی که مشغول به کار شده‌اند نیز  دارای مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند؛ تعداد بسیاری از این فارغ التحصیلان مشاغلی مرتبط با مدارک دانشگاهی خود ایجاد کرده اند.

    وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد ایجاد اشتغال آسان و پایدار برای نیازمندان است، خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال کمیته امداد بدون نیاز به سپرده گذاری و با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان تحت حمایت پرداخت می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی