عصر بازار

نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی برگزار می شود

عصر اعتبار- معاون امور اقتصادی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از برگزاری « نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی » هفته آینده در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،حجت میرزایی از برپایی «نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی» روز یکشنبه 24 بهمن آغاز می شود و تا روز سه شنبه 26بهمن در مصلی امام خمینی (ره) ادامه دارد.
    وی با بیان اینکه تمام اطلاعات نمایشگاه و معرفی هلدینگ ها و بنگاه های شرکت کننده در سایت www.pefundex.com وجود دارد، افزود: بستر سازی مقدمات پیشبرد برنامه توسعه اقتصادی کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی و گردهمایی هدفمند فعالان اقتصادی و ایجاد توسه زمینه های همکاری مشترک و هم افزا از اهداف این نمایشگاه است.
    وی در ادامه ایجاد زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی در پروژه های پیش رو و ارائه تصویری کلان و نقشه حضور و فعالیت بنگاه های صندوق های بازنشستگی در چرخه ارزش افزوده را از دیگر اهداف این نمایشگاه خواند و تصریح کرد: تجمیع ظرفیت ها و حلقه های علمی، صنعتی و بازرگانی موثر بر اقتصاد کشور نیز در این نمایشگاه برای ما حائز اهمیت است.
    میرزایی گفت: سه کتاب برای نمایشگاه آماده شده که یکی کتاب نمایشگاه است که دوازده صنعت شرکت کننده در نمایشگاه و صنایع آنها در آن معرفی شده است. کتاب دیگر هلدینگ است که ظرفیت های هلدینگ ها را معرفی کرده و دیگری کتابی است که به معرفی بسترهای سرمایه گذاری و فعالیت بنگاه ها می پردازد.
    معاون امور اقتصادی وزیر کار گفت: در روز نخست این نمایشگاه پس از افتتاحیه ، نشست های رو در رو و کارگاه های تخصصی در موضوعات بخشی برگزار و بازدید تخصصی فعالان اقتصادی و هیات تجاری انجام می شود و روز دوم آن به بازدید جمعی از سفرا و وابسته های بازرگانی ، بازدید تخصصی فعالان اقتصادی و هیات تجاری و برگزاری همایش اقتصاد ایران تعلق دارد .
    وی افزود: در روز سوم یعنی 26 بهمن ماه با حضور ریاست جمهوری و معاونان وی رونمایی از شاخص ترین پروژه ها و طرح های آماده بهره برداری هلدینگ های تابعه صندوق های بازنشستگی صورت می گیرد.
    میرزایی در ادامه گفت: همزمان با بازدید رئیس جمهوری، در سراسر کشور چند پروژه مربوط هلدینگ های صندوق های بازنشستگی کشور افتتاح می شود که شامل خط دوم تولید فولاد خراسان برای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و همچنین تولید فولاد در شرکت صبا فولاد خلیج فارس ، صبا فولاد بندر عباس ، شرکت فولاد ابرکروه، داروسازی رازک در تهران مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری ، کشتی سازی اروندان مربوط به هلدینگ تامین و همچنین سامانه هوش تجاری بی آی که مربوط به شستا است.
    وی تاکید کرد: بنگاه های صندوق های بازنشستگی کشور بنگاه های شفافی هستند و فعالیت هلدینگ ها و بنگاه ها و نشان دادن آنها در این نمایشگاه نشان دهنده شفافیت آنهاست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو