عصر بازار

گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه آرمان

عصر اعتبار- گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمۀ آرمان با هدف تشریک مساعی، هم اندیشی و ارائه راهکار برای تحقق و پیشبرد اهداف شرکت برگزار شد.

گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه آرمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این گردهمایی که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل، معاونان و مدیران ستادی، مناطق و شعب برگزار شد، علیرضا بیانیان مدیر عامل بیمه آرمان با تبریک ایام الله دهه فجر و تقارن آن با سالروز تأسیس شرکت، از تلاش های کارکنان قدردانی و هدف از برگزاری این گردهمایی را هم اندیشی و تشریک مساعی بین مدیران مجموعه و هم افزایی بین ستاد و صف اعلام کرد.

    مدیر عامل بیمه آرمان تعامل و دوستی بین اعضای مجموعه را برای پیشبرد امور و تحقق اهداف شرکت مهم و ارزشمند دانست و گفت: با نیروهای جوان و توانمندی که در مجموعه وجود دارد باید بتوانیم عملکرد شرکت را بیش از پیش بهبود ببخشیم و شرکت را به جایگاهی که شایستۀ آن است برسانیم.

    بیانیان بیمه های خُرد بویژه بیمه های عمر و سرمایه گذاری را از برنامه ها و اولویت های بیمه آرمان عنوان کرد و گفت: از مدیران مناطق و شعب انتظار می رود که با آموزش و انتقال تجربه و دانش فنی، نمایندگان و شبکه فروش را  تقویت و هدایت کنند تا به دنبال بازاریابی مطلوب، جذب مشتری و پرتفوی و خدمات رسانی مطلوب به بیمه گذاران باشند.

    در این جلسه اعضای هیئت مدیره و معاونان مدیرعامل نیز دیدگاه ها و مسائل مربوط به حوزه متبوع خود را تشریح و بیان کردند.

    علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی گفت: بیمه آرمان با تغییرات ساختاری جدید و در رأس آن علیرضا بیانیان به عنوان مدیرعامل جایگاه خود را پیدا کرده است و اکثر مدیران جوانانی صادق و امانتدارند و منافع شرکت را سرلوحه خود قرار داده اند.

    معاون توسعه و پشتیبانی با اشاره به مدیریت هزینه در شرکت گفت: طی این چند ماه با تدبیر و عملکرد مطلوب مدیریت جدید، بیش از60 میلیارد ریال کاهش هزینه داشته ایم و پرداخت ها نیز بر اساس ساختار جدید صورت
    می گیرد.

    وی بحث مدیریت را مهمترین ساختار یک سیستم دانست و گفت: بیمه آرمان با توانمندی هایی که دارد باید در بازار رقابت پیشگام و با ایجاد انگیزه و گسترش حس سازمانی بدنبال بازاریابی و ایجاد پرتفوی و درآمد باشد و خواسته های ذی نفعان و کارکنان را از این طریق مورد توجه قرار دهد.

    دکتر هادی رئیس الذاکرین معاون بازاریابی و فروش هم با برشمردن تفاوت های سبک مدیریت تعالی در شرکت گفت: حرکت و فعالیت شرکت مطابق با راهبردهای ترسیم شده پیش رفته است و نظارت بر امور شعب و شبکه فروش مورد توجه قرار گرفته و در بازدیدهایی که به صورت مداوم از شعب صورت می گیرد مسائل و مشکلات آنها  بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

    وی گفت: ما بدنبال نظام سازمانی بر مبنای شایسته سالاری و از بین بردن بی تفاوتی ها و ایجاد انگیزه در بین کارکنان شعب و اعضای شبکه فروش هستیم و فاکتورهای مدیریت نیز باید بر مبنای شایسته سالاری تعریف شود.

    معاون بازاریابی و فروش افزود: ساختار جدید شرکت، ساختار منعطفی است و نظارت در حوزه های مختلف از جمله ارزشیابی کارکنان و شعب بر همین اساس است و بصورت جدی دنبال می شود. وی گفت: در حوزه های بازاریابی،آموزش وIT نیز تحولات خوبی صورت گرفته و تحلیل داده ها لحظه ای و ملموس شده است.

    محمد کاسبان عضو هیئت مدیره بیمه آرمان هم بحث وصول مطالبات را مورد توجه قرار داد وگفت: شرکت با انبوهی از مطالبات معوق روبرو بود که در دوره جدید در کنار تلاش برای جذب پرتفوی و مشتریان جدید، مطالبات معوق هم پیگیری و اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفت و با تشکیل کمیته وصول مطالبات و تلاش اعضای آن بیش از 800 میلیارد ریال از مطالبات شرکت وصول شده است. وی گفت: روند پیگیری وصول مطالبات نباید منجر به قطع همکاری با بیمه گذاران بزرگ شود و باید با آسیب شناسی عملکرد این حوزه، انباشت مطالبات مورد بررسی و واکاوی قرار بگیرد.

    مصطفی شمش سرپرست معاونت فنی نیز به بیان مسائل مربوط به این حوزه پرداخت و گفت: فلسفۀ شرکت بیمه جبران و پرداخت خسارت است. وی پرداخت خسارت دقیق، بموقع و صحیح را از اصول بیمه گری دانست و افزود: باید بدنبال پرتفویی رفت که حق بیمه آن وصول شده باشد تا در زمان وقوع خسارت، شرکت مشکل نقدینگی نداشته باشد و بلافاصله خسارت مردم را بپردازد و این مهم ترین اصل برای یک شرکت بیمه است.

    در پایان این گردهمایی، مدیران مناطق و شعب نیز به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند و خواستار رسیدگی و ترفیع مشکلات و مسائل خود شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی