عصر بازار

حمایت بانک گردشگری از نمایشگاه گردشگری

عصر اعتبار- دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، با حمایت گروه مالی گردشگری آغاز به کار کرد.

حمایت بانک گردشگری از نمایشگاه گردشگری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، با حمایت گروه مالی گردشگری آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در مراسم افتتاح این رویداد، که رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، زهرا احمدی پور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مهدی جهانگیری، رییس گروه مالی گردشگری و خسرو خواجه حسنی، مدیرعامل بانک گردشگری حضور داشتند، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی اظهار داشت: ایران نقطه تلاقی تمدن شرق و غرب با میراث تاریخی و فرهنگی گرانسنگ است که تنوع اقلیمی و فرهنگی موجود، آن را به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل کرده است.
    در این مراسم همچنین احمدی پور فرصت دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته را مجالی برای معرفی فرهنگ و تمدن و بستر انتقال پیام صلح و دوستی مردم ایران دانست.
    در حاشیه آیین افتتاحیه، جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری و خواجه حسنی مدیرعامل بانک گردشگری علاوه بر بازدید از غرفه گروه مالی گردشگری، از سایر غرفه های نمایشگاه و توانمندی های استان های مختلف در این صنعت بازدید و با جمعی از فعالان این حوزه گفتگو کردند.
    گفتنی است دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با هدف معرفی زمینه ها و ظرفیت های صنعت گردشگری ایران با حضور سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای داخلی و خارجی فعال در حوزه گردشگری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از تاریخ 18 تا 21 بهمن ماه برگزار می‌شود و گروه مالی گردشگری به‌عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری کشور به‌عنوان حامی اصلی این نمایشگاه حضور دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی