عصر بازار

مولاوردی:

اجرای طرح بیمه مشاور خانواده در دستور کار دولت است

عصر اعتبار- معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: اجرای طرح بیمه مشاور خانواده در دستور کار دولت قرار گرفته و این امر با جدیت در کشور دنبال می شود.

اجرای طرح بیمه مشاور خانواده در دستور کار دولت است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا ، شهیندخت مولاوردی روز سه شنبه در دیدار با بانوان طلبه مبلغان و زنان فرهیخته استان اردبیل افزود: یکی از اولویت های معاونت امور زنان و خانواده اجرای این طرح است ضمن اینکه اجرای طرح وکیل خانواده و الزامی کردن مشاوره قبل از ازدواج برای زوج ها نیز مدنظر می باشد.
    او گفت: هم اکنون این طرح ها برای پیشبرد اهداف زنان و خانواده با جدیت دنبال می شود تا بتوان دغدغه ها و مشکلات حوزه زنان در کشور را برطرف کرد.
    وی از تشکیل کارگروه بانوان در حوزه های مختلف خبر داد و تشریح کرد: این معاونت تعامل همه جانبه ای با ستاد حجاب و عفاف و صیانت از حقوق شهروندی وزارت کشور دارد و با تعامل با این نهادها به پیشرفت های همه جانبه ای دست یافته ایم .
    وی از تشکیل ستاد ملی زنان و خانواده در کشور خبر داد و گفت: این ستاد دنبال تحکیم بنیان خانواده می باشد ، معتقدم هنوز ارزش های خانواده در ایران پایدار مانده است اما در معرض آسیب قرار گرفته و باید صیانت شود.
    معاون رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سپری شدن یک سال از مذاکرات برجام گفت: این مذاکرات نتیجه و دستاوردهای بسیار خوبی برای ملت ایران داشته و باعث برداشته شدن تحریم های مختلف شد و می توان در آینده شاهد گشایشی در بخش اقتصادی کشور بود.
    وی تشریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری نیز مورد پیگیری جدی دولت است و زنان و خانواده ها نیز در این زمینه نقش حیاتی و اساسی دارند و برنامه ریزی اساسی در این زمینه پیش بینی شده است.
    به گفته وی ، مولفه های سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی عدالت محوری ،دانش بنیان ،برون گرایی و درون زایی است و با برنامه های تدارک دیده شاهد تحقق آنها خواهیم بود
    او با بیان اینکه در زمان حاضر تقاضای کار از سوی بانوان افزایش یافته ، افزود: نیاز است با برنامه ریزی های اساسی شرایط کارآفرینی و اشتغال بانوان فراهم شود تا دغدغه خانواده های ایرانی برطرف شود.
    به گفته او ، بسیاری از کارآفرینی زنان در زمان تحریم متوقف شده بود و امیدواریم از این پس شاهد اشتغال وکارآفرینی در حوزه زنان باشیم
    معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده برای یک دیدار 2 روزه دوشنبه وارد اردبیل شد. سفر مولاوردی به استان امروز پایان می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو