عصر بازار

نشست هم اندیشی معاونت شبکه فروش بیمه "ما" با نمایندگان استان خراسان رضوی

عصر اعتبار- جلسه هم اندیشی معاونت شبکه فروش بیمه "ما" با نمایندگان استان خراسان رضوی و پرسنل شعبه مشهد در سالن همایش های هتل آبان شهر مشهد برگزار شد.

نشست هم اندیشی معاونت شبکه فروش بیمه "ما" با نمایندگان استان خراسان رضوی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این نشست جناب آقای قربانی معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار ، جناب آقای رادسعید مدیر محترم بازاریابی، فروش،تبلیغات و CRM ، جناب آقای شفیعی مدیر محترم امور شعب، جناب آقای زواررضا رییس محترم شعبه مشهد، نمایندگان استان خراسان رضوی و پرسنل شعبه مشهد حضور داشتند.


    بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست بابک زواررضا طی سخنانی ضمن خیرمقدم به مدیران، معاونین و کلیه شرکت کنندگان در همایش به بیان نقش و جایگاه خدمت در امور اجتماعی پرداخت و گفت: امروز به خود می بالیم چرا که در شرکتی کار می کنیم که در زمینه های مختلف برای کارمندان خود ارزش قائل است.شرایط ایجاد شده برای فعالیت در صنعتی پرچالش و خدمت به آحاد مردم جای تقدیر دارد و خوشحالیم که پس از گذشت حدود پنج سال فعالیت بیمه "ما" در مشهد شاهد رشد و توسعه این بیمه در شهر و استان خود هستیم.


    در ادامه امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار با بیان اینکه بیمه "ما" و ما بودن یک نظر و سیستم است گفت: ما در کنار هم می توانیم چنین بیمه ای را اداره کنیم لذا وجود چشم انداز و استراتژی ضروری است. استراتژی هر سازمانی نقشه راه آن است و در این چشم انداز باید دوش به دوش هم نه کسی جلوتر و نه کسی عقب تر حرکت نمود.


    قربانی همچنین با اشاره به تعداد شعب بیمه "ما" افزود: امروز بیمه "ما" در سراسر ایران اسلامی، دارای شعبه فعال است که تمامی این شعب از نیروی انسانی متعهد و کارآمد و تجهیزات مناسب برخوردارند.این فعالیت و تلاش موجب شده که بیمه "ما" به سمت " برند شدن" و نفوذ بیشتر در بازار و و افزایش سهم بازار پیش برود و بحمدالله با توجه به گزارش بیمه مرکزی ج .ا.ا کمترین شکایات را در بین شرکت های بیمه ای داریم و توجه به وفاداری مشتریان و خدمات رسانی مناسب و شایسته سرلوحه کار همگی پرسنل و مدیران قرار دارد.


    گفتنی است در انتهای این نشست از خدمات و تلاش های 24 نماینده برتر بیمه "ما" در استان خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی