عصر بازار

رهبری قدرتمند و غیرتمندی مردم از عوامل اصلی پیروزی انقلاب بود

عصر اعتبار- امام جمعه زاهدان در دیدار با رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان، گفت: انقلاب اسلامی ایران با دو مولفه مهم رهبری قدرتمند و مردم باهوش و غیرتمند به پیروزی دست یافت.

رهبری قدرتمند و غیرتمندی مردم از عوامل اصلی پیروزی انقلاب بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، استان سیستان وبلوچستان -  آیت الله عباسعلی سلیمانی - نماینده ولی فقیه در استان -  در این دیدار با بیان مطلب فوق اظهار کرد: همه باید با نظارت دقیق بر امورات مهم و حیاتی کشور در مسیر مرتفع شدن مشکلات اقتصادی حرکت کنیم و رشد و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه امور قرار دهیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در چرخه اقتصادی عدالت محور، باید توجه و نظارت کنیم تا منابعی که به عنوان تسهیلات به اشخاص حقیقی و یا حقوقی داده می شود، در محل مورد تقاضا مصرف و در چرخه فعالیت صحیح اقتصادی به کار گیری شود.

    آیت الله سلیمانی با اشاره به اهمیت و تحقق اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: هر کس در هر جایی که قرار دارد باید تلاش کند تا اقتصاد مقاومتی از قالب شعار خارج و تبدیل به عمل گردد چرا که در صورت اجرایی شدن این مهم اقتصاد کشور متحول خواهد شد.

    وی در پایان از تلاش های کارکنان بانک مهر اقتصاد قدردانی کرد و ابراز داشت: خستگی از انجام کارهای مردم نباید هیچگاه موجب دلسردی و عدم ادامه مسیر گره گشایی از مشکلات آنان شود که انشا الله به یاری خداوند متعال در راه خدمت گزاری به مردم شریف منطقه ثابت قدم باشید.

    در ادامه، ناصر شهرکی- رئیس اداره امور شعب استان– گزارشی از فعالیت ها بانک در زمینه حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی ارائه کرد و گفت: یکی از کلید واژه های اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید است از این رو بانک مهر اقتصاد در راستای این مهم برنامه های مناسبی در دستور کار قرار داده و با هماهنگی مسئولین سازمان  بسیج سازندگی تا کنون به متقاضیان عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی تسهیلات قابل توجهی پرداخت کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی