عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن پیام جناب آقای اکبری مدیرعامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی:

    22 بهمن نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگوار ایران برای استقرار ارزشهای والای الهی و اسلامی و ایجاد امنیت، استقلال و آزادی مردم کشور است.
    پیروزی انقلاب اسلامی اعجاز و کرامتی الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول الله(ص) و با تکیه بر قدرت خروشان ملتی غیور، که باوجود تمام دشواری‌ها، پای از رکاب انقلاب و امام خویش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خریدند، به انجام رسید.
    بی شک، این پیروزی در سایه الطاف الهی، مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، اتحاد ملی و حضور مردم مسلمان و ولایت مدار حاصل شد.
    اینک بوی بهار سی و هشت سالگی انقلاب بر مشام می رسد و هنوز شما بر میثاقتان با شهدای خونین پیکر انقلاب و عهدتان با امام شهداء و رهبر فرزانه انقلاب ایستاده اید .
    خوشبختانه هر سال شاهد دستاوردهای ارزشمندی از جمهوری اسلامی ایران هستیم و همین دستاوردها سبب می‌شود که مردم شور و اشتیاق بیشتری برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.
    دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی دستاورد های انقلاب اسلامی ایران است و راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته، از اهمیت بالاتری برخوردار است.
    بدون شک مراسم راهپیمایی سالروز 22 بهمن ماه فرصتی مغتنم برای تجدید عهد با امام شهیدان، رهبری معظم انقلاب و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
    اینجانب به نمایندگی از تمامی پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ایران فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمامی هموطنان عزیز تبریک عرض می نمایم.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو