عصر بازار

مدیرعامل بانک ایران زمین:

فعالیت ارزی بانک ایران زمین بزودی اجرایی خواهد شد

عصر اعتبار- عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در سمینار سراسری مدیران این بانک با اشاره به اهمیت ارائه خدمات ارزی به مشتریان گفت: با حضور علی اصغر نوری در بخش ارزی بانک به عنوان مشاور اجرایی بزودی با اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی، مراحل سه گانه فعالیت ارزی بانک ایران زمین اجرایی خواهد شد.

فعالیت ارزی بانک ایران زمین بزودی اجرایی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، پور سعید مدیرعامل این بانک با اشاره اهمیت روزهای پایانی سال برای بانک‌ها گفت: باید همه پرسنل و مدیران با همفکری و تبادل نظر به یک جمع بندی و راهکاری موثر در جهت تجهیز منابع و خدمات رسانی مناسب به مشتریان در ایام پایانی سال برسیم.
    وی در ادامه این سمینار با معرفی علی اصغر نوری به عنوان مشاور اجرایی بین الملل و ارزی بانک ایران زمین اظهار داشت: با اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی، مراحل سه گانه فعالیت ارزی بانک ایران زمین اجرایی خواهد شد.
    در بخشی از این برنامه علی اصغر نوری مشاور مدیرعامل در امور بین الملل و ارزی ضمن معرفی و شرح بخشی از تجارب، برنامه‌های خود را برای راه اندازی فعالیت های ارزی بانک ایران زمین تشریح کرد.
    نوری اظهار امیدواری کرد بتواند با پتانسیل خوبی که در بانک ایران زمین وجود دارد به سرعت خدمات ارزی را در شعب بانک راه اندازی کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی