عصر بازار

نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری های مالی (فین تک) برگزار می شود

عصر اعتبار- نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری‌های مالی فین‌تک، با هدف حمایت از ‌تجاری‌سازی ایده‌های نو، حل مسائل جدید و معرفی استارت‌آپ‌های فناوری‌های مالی همچون بانکداری، پرداخت‌الکترونیکی و بورس به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ اسفند سال جاری در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری های مالی (فین تک) برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شرکت‌‌ فناپ با حمایت بانک‌پاسارگاد و با همت مرکز نوآوری و فناوری و همکاری شرکت‌های داتین، اتیک و پارسا در نظر دارد این رویداد را با عنوان نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری‌های مالی (فین تک) برگزار کند و به چالش حل مسئله، هک‌وان، استارت‌آپ وان و نمایشگاه استارت‌آپ‌ها بپردازد. از اهداف عمده این رویداد می‌توان به آموزش و ترویج فناوری مالی و شناسایی تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها اشاره کرد.
    از کلیه علاقمندان به شرکت در بخش‌های برنامه‌نویسی، طراحان رابط و تجربه کاربری، متخصصان کسب و کار و صاحبان ایده‌های نو دعوت می‌شود که در این رویداد حضور یابند.
    گفتنی است علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام، به سایت این رویداد به نشانی www.fintechfest.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی