عصر بازار

‌راه اندازی دو محصول دیگر در بانک ملت همزمان با دهه مبارک فجر

عصر اعتبار: بانک ملت همزمان با دهه مبارک فجر دو محصول دیگر خود را رونمایی کرد تا جمع محصولات رونمایی شده در چند روز اخیر به عدد ۴ برسد.

‌راه اندازی دو محصول دیگر در بانک ملت همزمان با دهه مبارک فجر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹:۰۰
  • ‌راه اندازی دو محصول دیگر در بانک ملت همزمان با دهه مبارک فجر
  • ‌راه اندازی دو محصول دیگر در بانک ملت همزمان با دهه مبارک فجر
  • ‌راه اندازی دو محصول دیگر در بانک ملت همزمان با دهه مبارک فجر
  • ‌راه اندازی دو محصول دیگر در بانک ملت همزمان با دهه مبارک فجر

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، روابط عمومی بانک ملت، سامانه جمع سپاری مالی(فاندینو) و پایانه فروش اختصاصی صنوف، دو محصول جدیدی است که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت به صورت رسمی رونمایی شد.
جمع سپاری مالی، جمع آوری پول (سرمایه) لازم برای انجام یک هدف، با اتکا به کمک های معمولاً کوچک اما در تعداد زیاد است و در این مدل، صاحب پروژه از طریق مبالغ پرداختی از سوی مشارکت کنندگان و سرمایه گذاران تامین مالی شده و نسبت به انجام‏/تکمیل پروژه اقدام می کند.
بر این اساس، پلتفرم جمع سپاری شامل چند مدل است که در مدل اهدا، مشارکت کنندگان، انتظاری برای بازگشت وجه، سود، یا هیچ چیز دیگر ندارند. این مدل معمولا برای کمپین های اجتماعی و خیریه استفاده می شود و قدیمی ترین مدل جمع سپاری مالی است.
در عین حال در مدل پاداش که محبوب ترین مدل جمع سپاری مالی است و بیشترین سهم بازار را دارد ، مشارکت کنندگان در ازای مشارکت،«پاداش» دریافت می کنند. این«پاداش» می تواند نسخه ای از محصول نهایی پروژه(پیش فروش) یا هر«پاداش» یا فعالیت دیگر باشد که ارزش این«پاداش» می تواند کمتر، برابر و یا بیشتر از مبلغ مشارکت باشد.
در مدل وام‏‏‏-بدهی هم مشارکت کنندگان پس از سر رسید مورد نظر، مبلغ پرداختی به اضافه سود متعلقه را دریافت می کنند. این مدل دقیقاً شبیه وام های بانکی است با این تفاوت که همه چیز با توافق طرفین بوده و وام دهندگان یک گروه از افراد هستند.
پایانه فروش اختصاصی صنوف هم کیوسکی ویژه پذیرندگان خاص نظیر رستوران ها، فست فودها، فوت کورت ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی و ... است که مشتریان به جای ماندن در صف، نسبت به ارائه سفارش خود از طریق این پایانه ها و پرداخت وجه آن اقدام می کنند و در زمان مورد انتظار، خدمت خود را دریافت می کنند.
طرح راه اندازی این دستگاه ها در فاز نخست در تهران و پنج استان دیگر به صورت پایلوت اجرا می شود و سپس این طرح در دیگر استان ها نیز عملیاتی خواهد شد.
دکتر اخلاقی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم رونمایی از این دو محصول اظهار داشت: یکی از شاخص های محوری بانک برای تدوین استراتژی و پیگیری اهداف برنامه ها، شاخص نسبت درآمدهای کارمزدی به کل درآمدهای بانک است که استراتژی بانک افزایش این نسبت است و در تلاش است تا همچون بانک های بین المللی از بابت فروش خدمات خود درآمد کسب کند.
وی با تاکید بر لزوم کسب سود متناسب با حجم سرمایه گذاری های انجام شده، ادامه داد: تولید محصولات جدید در بانک ملت نشان دهنده ظرفیت های زیاد نظام بانکی کشور است که مقدمه ای برای بسیاری از گشایش های بین المللی خواهد بود.
به گفته وی، بانکی می تواند سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند که سریع تر نیازهای مخاطبان را تشخیص بدهد و خدماتی باکیفیت متناسب با آن نیازها طراحی و عرضه کند.
مدیرعامل بانک ملت با ابراز اطمینان نسبت به استقبال مشتریان از محصولات جدید این بانک، خاطرنشان کرد: این محصولات باعث افزایش وفاداری مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید خواهد شد.
وی راه اندازی پایانه اختصاصی صنوف را باعث تسهیل در کار کسب و کارهای کوچک به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور خواند و افزود: سامانه جمع سپاری مالی هم خدمت فاخری است که یکی از معضلات اجتماعی را حل می کند.
دکتر اخلاقی چابکی و پویایی بانک ملت برای پذیرش طرح های نو را مورد ستایش قرار داد و گفت: خوشبختانه بانک ملت مدیران و کارشناسانی مجرب، با دانش و آگاه از آخرین استاندارهای بانکداری در دنیا دارد و به پشتوانه این نیروها و با برنامه هایی که تدارک دیده است، در سال آینده، فاصله خود را از رقبا به طرز معناداری افزایش خواهد داد.
وی با بیان این نکته که مردم از بانک ملت بیش از این انتظار دارند، تاکید کرد: باید به صورت مستمر به فکر ارتقای سطح خدمات باشیم و از تمامی فرصت های موجود به نحو بهینه استفاده کنیم.
به گفته وی، بانک ملت تا پایان ماه بهمن علاوه بر این محصولات، از شش محصول جدید دیگر نیز رونمایی خواهد کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی