عصر بازار

سرانه ماهیانه هر یتیم ۲۳۰ هزار تومان است

عصر اعتبار- قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان تهران گفت: سرانه ماهیانه کمک های نقدی حامیان برای هر یتیم بیش از ۲۳۰ هزار تومان است.

سرانه ماهیانه هر یتیم ۲۳۰ هزار تومان است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدابوالفضل پرپنچی قائم مقام کمیته امداد استان تهران  با افتتاح اداره کمیته امداد در منطقه سه تهران همزمان با دهه فجر، اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات سریع، مطلوب و اثربخش به جامعه هدف، مدیریت های شمال  شرق، جنوب شرق، شمال غرب، جنوب غرب و مرکزی به ادارات اجرایی منتقل شد تا خدمات رسانی بهتری در مجموعه جمعیتی و جغرافیایی مناطق 22 گانه شهر تهران به وجود آید.

    وی با تأکید بر اینکه بیش از 90 هزار حامی در طرح اکرام مشارکت دارند، تصریح کرد: سرانه ماهیانه کمک های نقدی حامیان برای هر یتیم بیش از 230 هزار تومان  و برای هر فرزند محسنین، بیش از 100 هزار تومان است.

    پرپنچی ادامه داد: هم اکنون بیش از 96 هزار حامی از بیش از 20 هزار فرزند یتیم و مشمول طرح محسنین در این نهاد حمایت مادی و معنوی می کنند.

    قائم مقام کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: هر یک از حامیان با مشارکت در طرح اکرام ماهیانه حداقل  30 هزار تومان به حساب هر یک از کودکان مورد حمایت خود واریز می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی