عصر بازار

بازنشستگان "قسطی" سفر می کنند

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی پرشین گلف از برقراری طرح سفر اقساطی برای بازنشستگان خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال بازنشستگان و رونق بخشیدن به صنعت گردشگری کشور اجرای طرح اقساطی سفر در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

بازنشستگان "قسطی" سفر می کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهدی امیرآبادی زاهد در آستانه گردهمایی «صندوق های بازنشستگی؛ پیشران توسعه ملی» که از 24 تا 26 بهمن ماه امسال در مصلی تهران برگزار می شود، درباره فعالیت های این شرکت، گفت: خدمات پرشین گلف شامل برگزاری تورهای داخلی و خارجی، ترانسفر و گشت VIP، رزرو هتل های با کیفیت، فروش بلیت هواپیما به صورت سیستمی و چارتری و فروش بلیت قطار شرکت های ریلی رجاء، سفیر و ریل پردازان نوآفرین است.


    امیرآبادی با اشاره به برنامه‌های پیش روی این شرکت، گفت: چشم انداز پرشین گلف توسعه و رونق صنعت گردشگری کشور و آشنا کردن سایر ملل با فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است. به همین منظور در ابتدا باید بر توسعه همه جانبه گردشگری در سطح کشور تمرکز کنیم.


    وی ادامه داد: در همین راستا در نظر داریم نمایندگی های خود را از طریق ادارات کل صندوق بازنشستگی کشوری در سطح کشور گسترش داده و تعداد بیشتری از بازنشستگان ارجمند و سایر هموطنان را تحت پوشش خدمات گردشگری قرار دهیم. صندوق بازنشستگی کشوری زیرساخت ها و ظرفیت های مناسبی در حوزه گردشگری دارد و با در اختیار داشتن ایرلاین هواپیمایی و مراکز اقامتی می تواند پاسخگوی بخش قابل توجهی از اقشار جامعه باشد.


    مدیرعامل شرکت پرشین گلف اضافه کرد: تلاش می کنیم در آینده‌ای نزدیک خدماتی چون تعریف مسیرهای جدید و رونق بخشیدن به تورهای آزاد، برنامه ریزی برای فعالیت هرچه بیشتر در زمینه گردشگران خارجی، برگزاری مستقیم و ارزان قیمت تورهای زیارتی عتبات عالیات، تسهیل فرآیند سفارش خدمات برای جامعه هدف و به خصوص برای رفاه حال بیشتر بازنشستگان و رونق بخشیدن به صنعت گردشگری کشور، اجرای طرح اقساطی سفر را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.


    امیرآبادی تصریح کرد: در این شرکت خدمات مورد نیاز گردشگران و علاقه مندان به سفر تأمین می شود. جامعه هدف این شرکت در دو بخش تعریف شده است؛ بخش نخست که دارای اولویت بیشتری است را بازنشستگان و وظیفه بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری تشکیل می دهند. بخش دوم نیز شامل عموم مردم علاقه مند به سفر و گردشگران داخلی و خارجی می‌شود.


    به گفته وی، این شرکت در سال 1348 با نام گُلف بار برای انجام عملیات حمل و نقل جاده‌ای کالا شامل محموله های سبک و سنگین کالاهای اساسی در سراسر کشور تأسیس شد اما پس از توقف فعالیت حمل و نقل جاده‌ای درسال 1377، موضوع فعالیت شرکت، انجام خدمات مسافرتی و جهانگردی تعیین شد و از سال 1385 نیز به شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی پرشین گُلف تغییر نام یافت.


    امیرآبادی مهم ترین تأثیر حضور در نمایشگاه «صندوق های بازنشستگی؛ پیشران توسعه ملی» را داشتن اطلاعات و به روزرسانی آن عنوان کرد و گفت: این مهم، در دنیای رقابتی امروز و در هر صنعتی، هم تراز با سرمایه و نیروی انسانی کارآمد به عنوان مهمترین مزیت نسبی بنگاه های اقتصادی محسوب می شود.


    وی تصریح کرد: محیط های بازاریابی به سرعت در حال تغییر و تحول هستند و بی شک محیط حاکم بر صنعت گردشگری و صنایع وابسته به آن نیز از این مهم مستثنی نیست بنابراین، برای موفقیت در این بازار رقابتی پایدار، به جمع آوری اطلاعات واقعی نیاز است.


    امیرآبادی همچنین گفت: حضور در نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت گردشگری، صرف نظر از فضای تبلیغاتی برای شرکت ها، معرفی برند و دستیابی به بازارهای جدید، بهترین فرصت برای کسب دانش روز و آشنایی با آخرین دستاوردهای این صنعت پیچیده هزاره سوم است. به طور کلی نمایشگاه را می توان تبلیغ زنده و کلاس درس عملی نامید که ثمره اصلی آن انتقال دانش و تجربه روز است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی