عصر بازار

بازدید معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از طرح های بانک صنعت و معدن در بوشهر

عصر اعتبار- یزدانی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به مناسبت دهه فجر از واحدهای کوچک صنعتی استان بوشهر که در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده اند بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از طرح های بانک صنعت و معدن در بوشهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، یزدانی طی بازدید از شرکت های صنایع شیلاتی میلاتون جنوب و تعاونی پارس آبزیان رسول در جریان بهبود شرایط تولید این شرکت ها در نتیجه دریافت تسهیلات از بانک صنعت و معدن قرار گرفت.
    گفتنی است شرکت صنایع شیلاتی میلاتون جنوب با حجم سرمایه گذاری 168 میلیارد ریال و اشتغال آفرینی برای 68 نفر و شرکت تعاونی پارس آبزیان با سرمایه گذاری 55 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 39 نفر، هریک مبلغ 30 میلیارد ریال تسهیلات از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند. محصول تولیدی هردو شرکت آبزیان(ماهی و میگو) فراوری شده، جمعا به میزان 5 هزار تن در سال است.
    در جریان سفر یزدانی به بوشهر، شرکت صنعت پژوهان لیان ، تولید کننده کود کامل و ماکرو نیز به مناسبت ایام دهه فجر و با حضور وی در استان بوشهر به بهره برداری رسید.
    این شرکت که با حجم سرمایه گذاری حدود 24 میلیارد ریال برای 16 نفر اشتغال ایجاد کرده حدود 17 میلیارد ریال توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.
    در ضمن استان 14 واحد صنعتی کوچک و متوسط استان بوشهر حدود 355 میلیارد ریال در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی