عصر بازار

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شرکت مگاموتور

عصر اعتبار- محسن پدارم رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ترویج فرهنگ اسلامی قرض الحسنه و معرفی سبد محصولات و طرح های تسهیلاتی این بانک با شیخ عطار مدیرعامل و فارسی، عضو هیات مدیره شرکت مگاموتور دیدار کرد.

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شرکت مگاموتور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این دیدار بر تقویت تعاملات دوجانبه در زمینه های بانکی و کمک به جایگزینی و تعویض خودروهای فرسوده تاکید شد.
    محسن پدرام در ابتدای این نشست صمیمی از خط تولید خودرو ال 90 بازدید نمود و از نزدیک با فرایند کار آشنا شد. وی شرکت مگاموتور را مجموعه ای نامدار در راستای تولید خودروهای داخلی عنوان کرد و به تشریح خدمات بانکداری نوین و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت.
    رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تاریخچه بانک، اهداف کلی و چشم انداز ترسیم شده برای بانک را توضیح داد و با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های موجود در بانک زمینه را برای انجام همکاری های فی مابین مناسب دانست.
    افتتاح حساب برای کلیه کارکنان شرکت مگاموتور به منظور پرداخت حقوق و بهره مندی آنان از طرح های تسهیلاتی قرض الحسنه بانک از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
    در پایان با توجه به اعلام رضایت مدیران شرکت مگاموتور از خدمات ارائه شده در تفاهمنامه همکاری فی ما بین دو مجموعه، بر تقویت سطح این تعاملات تاکید شد.
    شایان ذکر است، توکلی مدیرامور استان ها، اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل، شریفی مدیر شعب استان البرز و منصوری رییس شعبه شهید بهشتی کرج از بانک قرض الحسنه مهر ایران و محمدی زاده مدیر مالی شرکت مگاموتور نیز در این جلسه حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی