عصر بازار

در بازدید دکتر صادق و هیات همراه از شعبه ساوه اعلام شد:

رشد ۱۴۲ درصدی پرتفوی شعبه ساوه در ۱۰ ماه

عصر اعتبار- نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و هیات همراه از شعبه ساوه بازدید کردند .

رشد ۱۴۲ درصدی پرتفوی شعبه ساوه در ۱۰ ماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این بازدید دکتر صادق ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین همکاران شعبه ، عملکرد شعبه ساوه را نتیجه همدلی و تلاش همکاران دانست و بر ضرورت ادامه روند رو به رشد شعبه تاکید کرد و گفت: با توجه به پتانسیل های اقتصادی موجود در شهر صنعتی ساوه، انتظارات بالاست و ارتقای عملکرد سالیانه بیش از پیش از همکاران داریم .
    دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل، دکتر جعفری رییس هیات مدیره و هیات همراه با حضور در بین نمایندگان شعبه به سوالات و مشکلات آنها رسیدگی کردند و از نحوه تعامل نمایندگان با شعبه ابراز رضایت کردند .
    دکتر رضا جعفری رئیس هئیت مدیره ضمن تشکر از رئیس شعبه و همکاران مجموعه ،عملکرد مثبت شعبه را یادآور شد و تلاش بیشتر برای رسیدن به شاخص های رشد و پیشرفت را مورد تاکید قرار داد .
    محمود خدادادی معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعبه ساوه از زمان تاسیس تاکنون، به عملکرد شعبه از حیث صدور و نسبت خسارت طی 2سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد موجود نشان می دهد که این شعبه در جهت اهداف و برنامه های شرکت پیش می رود.
    در ادامه علیرضا عاطفی معاون اداری و مالی بیمه دانا وضعیت مطالبات شعبه و پارامترهای مالی و ضرورت وصول و پیگیری بموقع حق بیمه ها را بررسی و در این خصوص راهکارهای لازم را ارائه کرد .
    در این بازدید پارسامنش رئیس شعبه ساوه گزارش کاملی از وضعیت جغرافیائی ،جمعیتی و مقایسه پرتفوی منطقه ، از رشد 182درصدی شعبه در سال 1394 نسبت به مدت مشابه در سال 1393 و همچنین رشد پرتفوی 142 درصدی 10ماهه اول سال 1395 نسبت به مدت  مشابه در سال 94 و همچنین  نسبت خسارت مناسب شعبه ارائه کرد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی