عصر بازار

مبادله ۵ تفاهم نامه اقتصادی صندوق های بازنشستگی با کشورهای خارجی

عصر اعتبار- معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از امضا و مبادله تفاهم نامه همکاری مشترک و سرمایه گذاری پنج کشور خارجی در پروژه های مهم هلدینگ های زیرمجموعه صندوق های بازنشستگی به ارزش پنج میلیارد دلار خبر داد.

مبادله ۵ تفاهم نامه اقتصادی صندوق های بازنشستگی با کشورهای خارجی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، پیشران توسعه ملی، حجت‌الله میرزایی در جریان برگزاری این گردهمایی که در محل مصلی تهران در حال برگزاری است، گفت: همزمان با آخرین روز برگزاری این رویداد ملی، پنج تفاهم نامه همکاری و سرمایه گذاری هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه صندوق های بازنشستگی با پنج کشور خارجی به ارزش 5 میلیارد دلار امضا و مبادله می شود.

    این تفاهم نامه های همکاری در حوزه های مختلف از جمله صادرات محصولات سیمان و صنایع لبنی به کشور روسیه، برای تامین مالی و ساخت در پروژه های حوزه پتروشیمی با چین و سایر تفاهم نامه هایی که با کشورهای اتریش، هلند و ترکیه است که امروز (سه شنبه) همزمان با روز پایانی نمایشگاه «صندوق های بازنشستگی؛ پیشران توسعه ملی» انجام می شود.

    وی با بیان اینکه صندوق های بازنشستگی در اقتصاد ملی اثرگذاری قابل توجهی دارند، گفت: این اثرگذاری در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله 12 صنعت کلان کشور قابل مشاهده است.

    گردهمایی و نمایشگاه «صندوق های بازنشستگی؛ پیشران توسعه ملی» از 24 بهمن در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شده و عصر امروز (سه شنبه) به پایان می رسد. در این رویداد ملی چهار صندوق بازنشستگی، بیش از 20 هلدینگ و 400 شرکت زیرمجموعه آن ها حضور فعال دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی