عصر بازار

با حضور قائم مقام مدیر عامل

وبسایت جدید بانک صادرات ایران رونمایی شد

عصر اعتبار- وبسایت جدید بانک صادرات ایران با حضور حمید تهرانفر قائم مقام مدیر عامل و جمعی از مدیران ستادی این بانک رونمایی شد.

وبسایت جدید بانک صادرات ایران رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در آیین رونمایی از وبسایت بانک صادرات ایران، تهرانفر گفت:با توجه به پیشتازی بانک صادرات در عرصه بانکداری الکترونیک و جایگاه مناسب وبسایت بانک،باز مهندسی آن در دستور کار قرار گرفت که  با تلاش دست اندرکاران و متخصصان امکان برخورداری از وبسایتی ایمن و منطبق بر استانداردهای پیشرفته فراهم شد.
    وی افزود:با برنامه ریزی های صورت گرفته روند بهبود کمی و کیفی سایت همچنان ادامه خواهد داشت که یکی از این برنامه ها، سه زبانه شدن وبسایت بانک است که امیدواریم به زودی جامه عمل بپوشد.
    رییس اداره روابط عمومی بانک صادرات ایران نیز گفت:بهره برداری از وبسایت جدید حاصل یک سال تلاش کارگروه، مربوطه و مدیران و کارشناسان ادارات ذیربط است که نقش مهمی در روزآمد شدن وبسایت بانک صادرات ایران داشته است.
    علی جهانی افزود:استاندارد نمایش در همه پلتفرم ها و ابزارها اعم از رایانه، تبلت، تلفن همراه و یکپارچه سازی گرافیک کلیه خدمات تحت وب، قابلیت بهره برداری برای روشندلان،بازنگری معماری اطلاعات و همسان سازی هویت بصری از جمله مزیت های نسخه جدید وبسایت بانک صادرات ایران است.
    شایان توجه است نسخه جدید سایت در پی بازنگری اطلاعات قبلی و تحلیل محتوا و نیازهای مخاطبان و مقایسه با نمونه های داخلی و خارجی طراحی شده است که از نظر امنیت در فضای سایبری دارای ویژگی های خاص می باشد.
    فراهانی مشاور مدیر عامل و مدیر امور حراست و حفاظت، حق پرست و رهنما پور روسای ادارات کل حوزه مدیریت و انفورماتیک به همراه جمعی از معاونان، کارشناسان و کارکنان ادارات مرکزی نیز در مراسم رونمایی از وب سایت جدید بانک حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی