عصر بازار

مشارکت ۴۴ میلیارد ریالی خیران یزدی در طرح «اکرام ایتام» و «محسنین»

عصر اعتبار- ۱۸ هزار و ۷۵۶ حامی نیکوکار در استان یزد حمایت ۳۵۸۱ یتیم و فرزندان نیازمند غیریتیم را در قالب «طرح اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده دارند.

مشارکت ۴۴ میلیارد ریالی خیران یزدی در طرح «اکرام ایتام» و «محسنین»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، «غلامرضا مشعلچی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با تشریح طرح‌های مشارکتی این نهاد در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به نیازمندان، مشارکت و همراهی خیران یزدی در انجام امور خداپسندانه را بسیار خوب ارزیابی کرد.

    وی با بیان این‌که طرح محسنین از جمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از خانواده‌های نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و از کار افتاده است، تصریح کرد: هم‌اکنون 2012  حامی نیکوکار در استان یزد حمایت 4317 خانوار را در قالب طرح محسنین عهده‌دار هستند و در 9 ماهه امسال بیش از 9 میلیارد ریال به‌صورت نقد، کالا و خدمات توسط این حامیان به خانواده‌های تحت حمایت اهدا شده است.

    مشعلچی با اشاره به این‌که هم‌اکنون 14 هزار و 439 حامی سرپرستی 1569 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان را در قالب طرح اکرام عهده‌دار هستند، افزود: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های فعّال در حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل 300 هزار ریال به‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت پوشش را به‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.

    معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان این‌که در مجموع 44 میلیارد و 414 میلون ریال از سوی حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام و محسنین به حساب ایتام و فرزندان نیازمند طی 9 ماهه امسال واریز شده است، تصریح کرد: 18 هزار و 756 حامی نیکوکار در استان یزد حمایت 3581 یتیم  و فرزندان نیازمند غیریتیم را در قالب «طرح اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده دارند.

    این مسئول خاطرنشان کرد: طرح‌های کوثر(تأمین جهیزیه)، شفاء(کمک به درمان مددجویان)، مفتاح الجنه(بازدید مسئولان از منازل مددجویان)، جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها، شوق زیارت( مشارکت در اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی)، رضوان( کمک به احداث منزل مددجویان)، صدقات، زکات، اطعام، فطریه و کفاره، نذر قربانی و عقیقه از دیگرطرح‌های مشارکتی این نهاد است و مردم استان یزد می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها، از برکات دنیوی و اخروی آن بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو