عصر بازار

در هفتمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانکها صورت گرفت

از روسای موفق شعب بانک صادرات ایران تجلیل شد

عصر اعتبار- در آیینی ویژه شماری از مدیران موفق شعب بانک صادرات ایران از سوی هیات داوران موسسه عالی آموزش بانکداری ایران، بانک مرکزی ج.ا.ا شایسته تجلیل تشخیص داده شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

از روسای موفق شعب بانک صادرات ایران تجلیل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور که با حضور معاون رییس کل بانک مرکزی جمعی از مدیران ارشد بانک مرکزی و مدیران شبکه بانکی در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با شعار" کنترل های داخلی، بهبود عملکرد"برگزار شد از 25 تن از مدیران موفق شعب بانک صادرات ایران با اعطای لوح تقدیر و جوایز ویژه تقدیر به عمل آمد.
    بنا به این گزارش رییس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در این آیین گفت: رؤسای شعب همواره می کوشند تا با اشاعه فرهنگ مشتری مداری، بهبود مستمر ارتقای کیفیت محصولات و خدمات و استفاده مطلوب از فناوری های نوین در راستای تامین خواسته های منطقی و ارایه خدمات مورد نیاز به مشتریان گام بردارند و تلاشگران در این عرصه شایسته تقدیر می باشند.
    محسن خوش طینت اضافه کرد:افزون بر 230 هزار نفر از مجموعه همکاران بانکی در بیش از 22 هزار شعبه برای تحقق اهداف سیاست های پولی فعالیت دارند که با استقرار نظام کنترل های داخلی موثر و فرهنگ خود ارزیابی برای تضمین کنترل های داخلی هوشمندانه گام موثری برای بهبود عملکرد شبکه بانکی  محسوب می شود.
    فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در این آیین به تشریح برنامه های در دست اقدام برای چابک سازی شبکه بانکی و برون رفت از برخی چالش ها و نیز توجه به عوامل هفتگانه در ریسک و کنترل های داخلی پرداخت.
    شایان توجه است حدود 300 نفر از روسای موفق شعب 30 بانک و موسسه اعتباری کشور در این آیین مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی