عصر بازار

۸۵۰ میلیون دلار گشایش اعتبار برای طرح های زیربنایی کشور توسط بانک صنعت و معدن در کمتر از یک ماه

عصر اعتبار- بانک صنعت و معدن گشایش ۸۵۰ میلیون دلار اعتبار اسنادی طرح های ذوب آهن پاسارگاد ، برق امیرکبیر، برق کاشان و شرکت سازه سازان را در روزهای آتی عملیاتی می کند.

۸۵۰ میلیون دلار گشایش اعتبار برای طرح های زیربنایی کشور توسط بانک صنعت و معدن در کمتر از یک ماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، طرح ذوب آهن پاسارگاد با سرمایه گذاری ارزی 294 میلیون دلار جهت تولید 2.5 میلیون تن گندله فولاد و 1.8 میلیون تن آهن اسفنجی در استان فارس گشایش اعتبار می شود که با راه اندازی آن برای 670 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.
    تامین مالی طرح های تولید برق امیرکبیر و کاشان (بخش بخار) با سرمایه گذاری ارزی به ترتیب 311 و 138 میلیون دلار نیز در مجموعه طرح های گشایش اعتبار شده توسط بانک صنعت و معدن قرار دارند که به ترتیب 298 و 500 مگاوات برق به ظرفیت شبکه برق کشور اضافه خواهند کرد و موجب اشتغال 101 نفر خواهند شد.
    طرح آب شیرین کن سازه سازان نیز با 104 میلیون دلار سرمایه گذاری به منظور شیرین سازی سالیانه 54 میلیون مترمکعب آب (خلیج فارس-بندرعباس) توسط این بانک گشایش اعتبار می شود و برای 78 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.
    گزارش یادشده می افزاید با پیگیری های مدیریت نظارت بر طرحهای بانک صنعت و معدن برای اختصاص تسهیلات ارزی طرحهای یاد شده و اخذ تائیدیه های مورد نیاز از وزارت صنعت ، معدن و تجارت و وزارت نیرو ، انعقاد قرارداد تسهیلات و تامین سهم الشرکه مجریان طرحها،گشایش اعتبار چهار طرح بزرگ به ارزش 850 میلیون دلار به شعبه توسعه ملی و سرپرستی فارس ابلاغ شده است.
    گفتنی است بانک صنعت و معدن در سال های اخیر با گشایش اعتبار ارزی برای طرح های عظیم زیربنایی نقش عمده ای در رشد و توسعه صنعتی کشور ایفا کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی