عصر بازار

به میزبانی مدیریت شعب استان خراسان جنوبی بانک ایران زمین انجام شد:

برگزاری جلسه کارشناسان حقوقی و اعتباری سیستم بانکی

عصر اعتبار- کمیسیون کارشناسان حقوقی و اعتباری سیستم بانکی استان خراسان جنوبی در ساختمان مدیریت شعب بانک ایران زمین برگزار شد.

برگزاری جلسه کارشناسان حقوقی و اعتباری سیستم بانکی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این کمیسیون بصورت ماهیانه در یکی از بانک های استان تشکیل می شود در بهمن ماه به میزبانی مدیریت شعب استان خراسان جنوبی بانک ایران زمین با شرکت بیش از 40 نفر از کارشناسان حقوقی و اعتباری استان برگزارشد.
    یزدانی مدیریت استان ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان بیان کرد: این کمیسیون که با حضور کارشناسان واحدهای حقوقی و اعتباری سیستم بانکی استان تشکیل شده می تواند در جهت شناسایی مشکلات کمک بزرگی به مدیران بانکها نماید، تا با انتقال تجربیات از بروز اختلاف سلیقه ها و اعمال روشهای متفاوت در انجام خدمات دهی به مشتریان که خود بعضأ باعث سوء استفاده مشتریان و بلاخص بدهکاران گردد، جلوگیری و در وصول مطالبات بانک تسریع شود.
    در ادامه این جلسه هر یک از شرکت کنندگان نقطه نظرات خود را بیان نموده و روش های خاص بدهکاران که باعث عدم وصول مطالبات یا به تعویق افتادن عملیات قانونی و اجرایی می شود را بیان کردند در پایان راهکارهای لازم به منظور پیشگیری از اینگونه موارد در سایر بانکها بررسی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی