عصر بازار

هزینه ۵۷۰ میلیارد ریالی برای هتلینگ ۴۲ بیمارستان تامین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیرکل دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال ۵۷۰ میلیارد ریال برای پروژه های مربوط به هتلینگ(خدمات غیر پزشکی به بیمار بستری در بیمارستان) ۴۲ بیمارستان وابسته به این سازمان هزینه شد.

هزینه ۵۷۰ میلیارد ریالی برای هتلینگ ۴۲ بیمارستان تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی فرج زاده ها افزود: سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر دارای 42 پروژه تکلیفی در 21 استان است که در حال پیشرفت است.
    مدیر کل دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین در سال 95 پروژه‌ های مربوط به هتلینگ 42 بیمارستان در دستور کار این دفتر قرار دارد که هزینه یاد شده مربوط به این پروژه هاست.
    فرج زاده ها افزود: هتلینگ 11 بیمارستان‌ ملکی سازمان تامین اجتماعی طبق برنامه‌ ریزی به سرانجام رسید.
    وی با اشاره به آموزش و به‌ روز کردن علم مهندسان حوزه ساختمان خاطرنشان کرد: با هماهنگی اداره کل آموزش و تبیین دوره‌های کارآمد در حوزه صنعت ساختمان به دنبال به‌روز کردن علم مهندسی کارشناسان هستیم تا با آموزش صحیح، تاثیرگذاری خود را در انجام وظایف محوله به نمایش بگذارند.
    وی کنترل طراحی پروژه ‌های ساخت‌ و‌ ساز، نظارت عالیه بر پروژه ‌های تکلیفی، ماموریتی، تعمیراتی و کنترل پروژه موضوع ساخت‌وساز در این سازمان، سه بخش اصلی و مهم از وظایف دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی دانست.
    فرج ‌زاده‌ها گفت: برنامه اول حوزه فنی و مهندسی این سازمان، بازبینی ساختار تشکیلاتی این حوزه است که به طور قطع ساختار بازبینی شده جوابگوی ایفای نقش دفتر فنی و مهندسی در حوزه ساختمان خواهد بود.
    وی یکی دیگر از برنامه‌ های اولویت‌ دار حوزه فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی را بازبینی و پیگیری پروژه‌های تکلیفی سازمان ذکر کرد که توسط شرکت طرح و اجرا در حال عملیاتی شدن است.
    وی در این خصوص اظهار کرد: تجهیز و تکمیل نیروهای کارشناسی دفتر فنی و مهندسی در حوزه درمان و بیمه‌ استان‌ها از دیگر برنامه های حوزه فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی است.
    فرج ‌زاده ‌ها افزود: برای اولین بار همایش روز مهندس همزمان با بزرگداشت روز مهندس در پنجم اسفندماه در سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود.
    سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون بیمه شده دارد که در 80 بیمارستان ملکی خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی