عصر بازار

نقش حراست صیانت از سازمان، توسعه عدالت و افزایش اعتماد عمومی است

عصر اعتبار- عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با کارکنان امور حراست بانک، گفت: نقش حراست صیانت از سازمان، توسعه عدالت و افزایش اعتماد عمومی است.

نقش حراست صیانت از سازمان، توسعه عدالت و افزایش اعتماد عمومی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این مراسم سید باقر فتاحی  ، از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان  این امور در راستای کمک به تحقق اهداف بانک تقدیر نمود.

    وی سپس تصریح کرد: رویکرد مدیر حراست ، انسجام و استقلال حراست است زیرا این واحد به عنوان چشم بینا  و چراغ راهنمای بانک بوده و از کیان آن حفاظت می‌کند.

    فتاحی در ادامه به نمایندگی از هیأت مدیره، مدیران و کارکنان بانک  ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیر پیشین حراست تأکید کرد: قطعاً خدمات  ارزنده وی در ذهن مجموعه ماندگار خواهد بود.

    در ادامه توکلی مدیر کل دفتر مرکزی حراست  بانک ، بر تلاش های این مدیریت در جهت ،  حفظ حیثیت افراد، افزایش اعتماد کارکنان به حراست و تلاش در جهت ایجاد جو دوستانه و برادرانه تأکید کرد و گفت: حراست باید پوپا و مجهز به علم روز بوده و شیوه‌های خود را مطابق با نیازهای کارکنان بازنگری کند و با برنامه‌ریزی دقیق و توجه به وحدت رویه بتواند ترغیب و هم‌افزائی بیشتری در مجموعه ایجاد نماید.

    گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح‌های جداگانه ای از سوی حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، هیأت مدیره و حراست  بانک توسعه تعاون  از زحمات و تلاش‌های علیرضا ملایی درطول تصدی مسئولیت سرپرست اداره فیزیکی  حراست که اخیراً بازنشسته گردیده است  تقدیر و تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی