عصر بازار

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان مرکزی

عصر اعتبار- محسن پدرام رئیس هیات مدیره وتوکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و اطلاع از چگونگی فعالیت و فرآیندهای جاری، طی سفری یک روزه از ساختمان سرپرستی و شعب استان مرکزی بازدید نمودند.

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.

    این دوره ازبازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان و ارزیابی عملکرد شعب، بررسی رعایت اصول مشتری مداری و موازین اخلاقی، تجزیه و تحلیل منابع استان به تفکیک شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.

    رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان مرکزی بیان داشت: تلاش های صورت گرفته در سال جاری رشد و بهبود شاخص‌های کلی بانک، افزایش منابع، کاهش مطالبات و  بهبود وضعیت معیشتی کارکنان را به همرا داشته است.

    محسن پدرام در خصوص جایگاه ویژه و حساس روسای شعب گفت: رئیس شعبه می تواند نقش ارزنده و تأثیرگذاری در تعالی بانک ایفاء کند و با بررسی و ارزیابی روزانه آمار عملکرد شعبه خود نقشه راه ترسیم نموده و حرکت در چارچوب برنامه ها را عملی نماید.

    توکلی در ادامه با اشاره به نقش کارکنان در رضایتمندی مشتریان اظهارداشت: نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه های بانک همانند پل ارتباطی میان سازمان و مشتریان هستند.

    عضو هیات مدیره بانک افزود: رضایت مشتریان از ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به واسطه کارکنان ساعی و مسئولیت پذیر صورت می گیرد و تامین منابع مالی پایدار به منظور تخصیص و اعطای بهینه تسهیلات به نیازمندان جامعه اهتمام ویژه همکاران را طلب می نماید.

    در پایان این جلسه، محسن پدرام رییس هیات مدیره و سلیمان توکلی عضو هیات مدیره در راستای پاسخگویی به سوالات و مشکلات مطرح شده روسای شعب و دوایر ستادی، رهنمودهای لازم را ارائه نمودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو