عصر بازار

در آستانه عید باستانی نوروز

جشنواره «سَنا» در بانک آینده آغاز شد

عصر اعتبار- بانک آینده در راستای ارائه محصولات نوآورنه و به‌مناسبت فرا رسیدن نوروز سال ۱۳۹۶، طرح «سپرده نوروزی آینده» خود با عنوان «سَنا» را اعلام نمود.

جشنواره «سَنا» در بانک آینده آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سپرده نوروزی آینده «سَنا»، یک سپرده‌ی سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت است که این فرصت را برای مشتریان گرامی فراهم می‌سازد تا با یک سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و با مبلغ بسیار اندک، بتوانند از مزایای قابل‌توجهی بهره‌مند شوند. این طرح می‌کوشد؛ با سامان‌دهی مبالغی تحت‌عنوان «عیدی» که در ایام عید باستانی نوروز در کشور عزیزمان رواج دارد، علاوه بر سودمندی به مشتریان و ذی‌نفعان عزیز بانک، فرصتی را به‌منظور بهره‌مندی آنها از جوایز این جشنواره فراهم آورد.
    بر همین اساس، متقاضیانی که در بازه‌زمانی 1395/12/01 لغایت 1396/01/31، نسبت به افتتاح حساب سپرده «سَنا» اقدام نمایند، در قرعه‌کشی 38 جایزه، جمعاً به مبلغ سه میلیارد ریال شرکت داده می‌شوند. لازم به ذکر است؛ شرط شرکت در قرعه‌کشی، نگه‌داری حداقل دو میلیون ریال، به‌مدت حداقل یک روز در حساب «سَنا» است.
    مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به شعب بانک مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره (27663200-021) تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی