عصر بازار

جمع آوری بیش از ۱۸ میلیارد ریال صدقه در شهرستان شمیرانات

عصر اعتبار- مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات گفت: در ۱۱ ماه سال جاری بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صدقه از صندوق‌های شهرستان شمیرانات جمع‌آوری شده است.

جمع آوری بیش از ۱۸ میلیارد ریال صدقه در شهرستان شمیرانات
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین خجسته فاضل مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات اظهار داشت: بیش از 11 هزار و 381 هزار صندوق بزرگ، متوسط و کوچک برای جمع‌آوری صدقات در این شهرستان تعبیه شده که 9 هزار و 400 عدد از این صندوق‌ها در منازل خانوارهای نیکوکار شهرستان، 450 صندوق متوسط در ادارت و مراکز علمی و مابقی صندوق‌های بزرگ در سطح استان از جمله میادین و معابر شهر نصب شده است.

    وی در ادامه افزود: بیش از 3 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های کوچک خانگی،بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل صندوق‌های متوسط  و مابقی از محل صندوق‌های بزرگ بوده است.

    خجسته فاضل با بیان اینکه شهروندان شمیرانی به طور میانگین  ماهیانه یک میلیارد و 600 میلیون ریال صدقه پرداخت می‌کنند، تصریح کرد: در 11 ماهه امسال بیش از 18 میلیارد و 500 میلیون ریال صدقات از صندوق‌های تعبیه شده در شهرستان شمیرانات جمع‌آوری شده است که در امور فرهنگی، آموزشی، مسکن، تأمین جهیزیه، اشتغال، طرح اکرام، بهداشت و درمان مددجویان هزینه می‌شود.

    مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات در پایان تأکید کرد: خیران می‌توانند به منظور تسهیل در پرداخت کمک‌های مردمی و شفاف‌سازی هزینه‌کردها از طریق سامانه پیامکی # 02112* 8877* میزان صدقه خود را مشخص و به نیازمندان اهدا کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی