عصر بازار

بانک صادرات ایران طرح آفتابگردان را روانه بازار کرد

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران به منظور ارج نهادن به مشتریان خوش حساب از طرح آفتابگردان که خدمات آن از طریق باشگاه مشتریان قابل ارائه است، رونمایی کرد.

بانک صادرات ایران طرح آفتابگردان را روانه بازار کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با توجه به اهمیت و تأثیر بازپرداخت به موقع تسهیلات اعطایی به مشتریان برای بانک ها در مدیریت نقدینگی، این بانک طرح آفتابگردان باشگاه مشتریان را راه اندازی کرد. بر اساس این طرح مشتریان حقیقی دریافت کننده تسهیلات سپهری از بانک صادرات ایران، بر مبنای زمان پرداخت اقساط تسهیلات و متناسب با مبلغ قسط از امتیازهای تشویقی برخوردار و امکان شرکت در قرعه کشی و برنده شدن جوایز مربوط به طرح یاد شده که شامل 10 جایزه نقدی 50 میلیون ریالی برای 10 نفر، 100 جایزه 5 میلیون ریالی برای 100 نفر، می باشد را خواهند یافت.
    این گزارش می افزاید: مدت زمان طرح از ابتدای اسفندماه 95 تا پایان مرداد ماه 96 بوده و شرایط طرح، پرداخت به موقع اقساط تسهیلاتی دریافت شده، از بانک صادرات ایران، نداشتن مطالبات غیر جاری و تغییر در وضعیت مطالباتی مشتری از غیر جاری به جاری در طول مدت زمان اجرای طرح می باشد.
    شایان توجه است؛ قرعه کشی مشمولان طرح در 15 شهریورماه سال آتی و همزمان باسالروز تاسیس بانک انجام خواهد شد و مشتریان می توانند به منظور کسب اطلاعات در خصوص شاخص های امتیازی طرح، نحوه و شرایط برخورداری از جوایز مربوط، مشاهده امتیازات و همچنین بهره مندی از سایر طرح ها و خدمات به وب سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی