عصر بازار

جزئیات بیمه حوادث دانش‌آموزان تشریح شد

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات بیمه حوادث دانش آموزی را تشریح کرد.

جزئیات بیمه حوادث دانش‌آموزان تشریح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، عباسعلی قربانی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات بیمه دانش آموزی گفت: در سال تحصیلی 96-95 کلیه دانش‌آموزان با پرداخت مبلغ 75.000 ریال حق بیمه از تاریخ 95.7.1 لغایت 96.3.6 و در 24 ساعت شبانه روز تحت پوشش این بیمه‌نامه قرار گرفته و در صورت بروز هرگونه حادثه می‌توانند از تعهدات آن بهره‌مند شوند.

    وی افزود:  هر ساله کلیه دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی در سراسر کشور (بهزیستی، کمیته امداد و...) از پرداخت حق‌بیمه معاف می‌باشند و در سال تحصیلی جاری نیز بیش از یک میلیون نفر از دانش‌آموزان به طور رایگان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.


    مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از آنجا که بیش از دو دهه از اجرای این قرارداد می‌گذرد، بالطبع این بیمه‌نامه در کلیه واحدهای آموزشی نهادینه و دانش‌آموزان و سایر بیمه‌شدگان از مفاد قرارداد و شیوه استفاده از آن آگاهی لازم و کافی را دارد.

    وی ادامه داد: تعداد افراد بهره‌مند از مزایای پوشش این بیمه‌نامه، مبین آگاهی بیمه‌شدگان، خانواده‌ها و مدیران واحدهای آموزشی و سایر مسئولین امر از شیوه اجرا و چگونگی استفاده دانش‌آموزان حادثه دیده از تعهدات این قراردامی‌باشد.

    قربانی گفت: به جهت تسهیل در ارایه خدمات به بیمه‌شدگان، نمایندگان شرکت بیمه طرف قرارداد در تمامی ادارات آموزش و پرورش مستقر و هر یک از اولیای دانش‌آموزان در صورت نیاز علاوه بر شعب شرکت بیمه می‌توانند به این نمایندگان مراجعه نمایند.

    وی تاکید کرد:  چنانچه به هر دلیلی هر یک از این عزیزان موفق به دریافت خسارات درمانی ناشی از حوادث و درمان خود نشده‌اند می‌توانند با در دست داشتن مستندات و مدارک هزینه‌های پزشکی به مدیران مدارس و یا واحد تعاون و امور رفاهی ادارات آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه و نسبت به دریافت فرم مربوطه و دریافت خسارت خود اقدام نمایند.

    جدول تعهدات قرارداد بیمه حوادث 96-95

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی