عصر بازار

شعب استان اصفهان

بازدید رییس هیات مدیره و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- به منظور بررسی عملکرد مدیریت و شعب استان اصفهان در بخش های مختلف، پدرام رییس هیات مدیره و توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با سفر به این استان از ساختمان ستاد و شعب بانک بازدید نمودند.

بازدید رییس هیات مدیره و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان شامل: شعبه مرکزی، شاهین شهر، فلاورجان، سه راه ملک شهر، فولاد شهر و ... بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.
    در این بازدیدها پدرام رئیس هیات مدیره بانک ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان  صف و ستاد به نقش آنان در جذب منابع، تعدیل مطالبات و توسعه بانک اشاره کرد و با بیان اهداف، آینده بانک را در گرو تلاش و همکاری پرسنل دانست.
    توکلی عضو هیات مدیره بانک نیز ترکیب صحیح منابع و مدیریت مناسب مطالبات غیر جاری را باعث پیشرفت بانک در فرآیند خدمت رسانی بیان کرد و اهتمام به امور مراجعین در فرصت باقیمانده از سال را خواستار شد.
    شایان ذکر است، قربی رئیس اداره پشتیبانی و مشرف مدیر شعب استان اصفهان بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این سفر حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی