عصر بازار

تا ۲۶ اسفندماه اجرا می شود

خدمت رسانی شعب منتخب بانک مسکن با راه اندازی باجه عصر

عصر اعتبار- با راه اندازی باجه عصر در شعب منتخب بانک مسکن در سراسر کشور تا ۲۶ اسفند ماه سال جاری ، خدمت رسانی به مشتریان به میزان دوساعت دیگر افزایش یافت.

خدمت رسانی شعب منتخب بانک مسکن با راه اندازی باجه عصر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در راستای ارایه خدمات مطلوب تر به  مشتریان، باجه های نوبت عصر این بانک تا بیست و ششم اسفندماه آغاز به کار می کنند.

    بر اساس بخشنامه ای که به این منظور به مدیریت شعب استان ها، مناطق و همچنین شعبه مستقل مرکزی تهران ابلاغ شده است، مقرر شده که شعب بر اساس دستورالعمل ابلاغی، دو ساعت به ساعات کاری خود در طول روز اضافه کنند.

    به این ترتیب همه شعب مناطق تهران و شعبه مستقل مرکزی تهران، کلانشهرها شامل کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، اهواز و قم به ازای هر شهر پنج شعبه، شهرهای با جمعیت بیش از 500 هزار نفر جمعیت به ازای هر شهر سه شعبه، سایر مراکز استان ها به ازای هر شهر دو شعبه، شهرهایی که بیش از یک شعبه دارند به ازای هر شهر یک شعبه و در پایان، شهرهای تک شعبه ای به صلاحدید مدیران شعب موظف هستند دو ساعت به مدت زمان فعالیت روزانه خود اضافه کنند.

    گفتنی است ایجاد باجه عصر در روزهای پایانی سال، اقدامی از سوی بانک مسکن است که در طول سالیان متوالی به منظور رفاه هر چه بیشتر مشتریان و رسیدگی به امور آنان توسط شعب بانک اجرا می شود.

    شایان ذکر است اسامی شعب منتخب بانک مسکن که دارای باجه عصر هستند در سایت این بانک به نشانی bank-maskan.ir موجود است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی