عصر بازار

وزیر صنعت، معدن و تجارت :

بانک صنعت و معدن از پیشگامان عرصه‌ توسعة صنعتی کشور است

عصر اعتبار- محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از دو واحد صنعتی صنایع غذایی مینو شرق و پلیمر پاکت پرند زاهدان که ازتسهیلات بانک صنعت و معدن بهره مند شده اند بازدید کرد.

بانک صنعت و معدن از پیشگامان عرصه‌ توسعة صنعتی کشور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این بازدید ها نعمت زاده فعالیت های این بانک را به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته کشورمان مورد قدردانی قرار داده وتاکید کرد: من از عملکرد بانک صنعت و معدن در توسعه صنعت و رونق تولید بسیار راضی هستم ، این بانک از پیشگامان عرصه‌ توسعة صنعتی کشور است.
    وی حمایت بانک صنعت و معدن را از صنایع کوچک و متوسط را نشان دهنده استراتژی دانش محور این بانک برای توسعه صنعتی کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد که رشد این صنایع موجب افزایش میزان اشتغال در مناطق مختلف کشور شود.
    نعمت زاده توان کارشناسی بانک صنعت و معدن در اعطای تسهیلات به طرح‌های صنعتی را عاملی دانست که جایگاه ویژه‌ای به آن در نظام بانکی کشور می‌بخشد و سبب می شود تا نقش خود را به عنوان یک بانک توسعه ای به خوبی ایفا کند.
    بنا به این گزارش شرکت صنایع غذایی مینوشرق ، تولید کننده انواع بیسکوئیت ، کراکر ، پفک و تافی شکلاتی ، مبلغ 70 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش از بانک صنعت و معدن دریافت کرده و برای 250 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.
    شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان نیز که با میزان 60 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت از محل منابع بانک صنعت و معدن و 4 میلیون و 200 هزار یورو تسهیلات ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی با قرارداد عاملیت این بانک ، پاکت پلی پروپیلن لمینت شده تولید خواهد کرد به زودی راه اندازی می شود و زمینه اشتغال مستقیم برای 160 نفر را فراهم خواهد ساخت.
    گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان سیستان و بلوچستان حدود 263 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی