عصر بازار

در هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور

شعبه عسلویه یکی از شعب برتر بانک قرض الحسنه مهر ایران شد

عصر اعتبار- شعبه عسلویه (کد ۲۸۰۹) استان بوشهر با تلاش، همدلی و همت کارکنان و شناسایی صحیح ظرفیت های اقتصادی استان توانست به عنوان یکی از شعب برتر بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه جذب منابع در هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور انتخاب شود.

شعبه عسلویه یکی از شعب برتر بانک قرض الحسنه مهر ایران شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد مقصودی رئیس شعبه عسلویه در رابطه با نحوه عملکرد شعبه و میزان رشد منابع نسبت به سال گذشته بیان داشت: انتخاب شعبه عسلویه به عنوان یکی از شعب برتر بانک بر مبنای عملکرد سال 1394 می باشد که رشد منابع آن نسبت به سال قبل حدود 155 درصد بوده است.
    وی در حوزه مصارف و نسبت میزان مطالبات بانک در این دوره افزود: تا پایان سال 94 بیش از 53 درصد منابع جذب شده به اعطای تسهیلات قرض الحسنه به منظور تحقق اهداف بانک و رفع مایحتاج نیازمندان واقعی اختصاص یافت. در این بازه زمانی میزان مطالبات کاهش یافته که نشان از تعهد و دقت مشتریان در بازپرداخت اقساط دارد تا از محل بازگشت این تسهیلات، توان شعبه در اعطای وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد به اقشار ضعیف جامعه افزایش یابد.
    رئیس شعبه عسلویه  استان بوشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه های جذب منابع پایدار قرض الحسنه گفت: انجام مکاتبات با ادارات و سازمان ها، شرکت های گاز، نفت و پتروشیمی مستقر در منطقه و برگزاری جلسات بازاریابی و معرفی خدمات و محصولات بانک به آنان، تلاش در جهت جذب شرکت ها و پرداخت حقوق پرسنل آنان توسط بانک، کوشش در جهت رضایتمندی مشتریان فعلی و انجام امور مربوط به آنان در سریع ترین زمان ممکن بخشی از فعالیت های بانک در راستای مشتری مداری و ارائه بهینه خدمات به مراجعین می باشد.
    وی ضمن تاکید به اهمیت فعالیت های بازاریابی شعبه ادامه داد: این شعبه با انجام تبلیغات محیطی از قبیل نصب بنر در سطح شهرستان، توزیع پوسترهای تبلیغاتی در بین شرکت ها، تلاش در جهت رضایت مشتریان، معرفی خدمات الکترونیکی بانک و... سعی در معرفی برند بانک و جذب منابع پایدار نموده است.
    مقصودی در خصوص همکاری های انجام شده در زمینه پیگیری و وصول مطالبات اظهارداشت: استخراج لیست مشتریانی که به هر دلیل موفق به پرداخت اقساط تسهیلات خود در موعد مقرر نشده اند و تقسیم کردن آن به چند دسته جهت انجام اقدامات قضایی در خصوص پرونده های معوق یا سررسیدگذشته و پیگیری تلفنی توسط همه همکاران جهت یک قسط به بالا، با هماهنگی بعمل آمده از طرف مدیریت محترم استان با اداره پست و ارسال اخطاریه های پستی نیز برای آن دسته از مشتریانی که موفق به پرداخت دو قسط به بالا نشده اند از جمله اقدامات موثر صورت گرفته در زمینه وصول مطالبات می باشد.
    رئیس شعبه عسلویه  استان بوشهر خوشرویی و احترام به مشتری را از وظایف و مسئولیت های بانکداری دانست و گفت: همواره سعی شده تا اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع از همان لحظات آغازین حضور مشتری در شعبه رعایت شود و به گونه ای با مراجعه کننده ارتباط برقرار می گردد که حس می نماید در یک جو صمیمی وارد شده است، بنابراین با صداقت کامل ارتباط دوسویه برقرار و ادامه می یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی