عصر بازار

ارزش دارایی سهام عدالت به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان می رسد

عصر اعتبار- معاون اول رئیس جمهور در همایش «آیین رونمایی ساماندهی طرح سهام عدالت » به ارزش دارایی‌های سهام عدالت اشاره کرد و گفت: ارزش دارایی‌های سهام عدالت به ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. تا به امروز حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان بابت این سهام به خزانه واریز شده است. ارزش روز این دارایی ۵۵ هزار میلیارد تومان است. این رقم تا سال ۹۶ به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تبدیل خواهد شد.

ارزش دارایی سهام عدالت به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان می رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، جهانگیری در خصوص سهام عدالت اظهار کرد: هیچ انقلاب و جنبشی در تاریخ نبوده است که در نقطه آغاز آن عدالت نباشد بنابراین باید به مفهوم عدالت توجه و به صورت کاربردی در جامعه اجرا کنیم. وی با بیان اینکه عدالت همه چیز است تاکید کرد توسعه باید با عدالت همراه باشد و پیشرفت اقتصادی در صورتی پایدار می ماند که با عدالت همراه باشد به این ترتیب بدون عدالت تمام سیاست ها محکوم به شکست است معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید به عزم ملی به دنبال ریشه کن کردن فقر باشیم اظهار کرد در این خصوص باید به استان های کمتر توسعه یافته توجه ویژه داشت همچنین ایجاد اشتغال در این استان‌ها باید در اولویت کاری دولت باشد جهانگیری افزود دولت یازدهم همراه با اینکه پیشرفت اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده، ریشه کنی فقر را نیز در نظر گرفته است. از این‌رو توانسته ایم کشور را از بحران های اقتصادی بیرون و ثبات را برای کشور رقم بزنیم.

    جهانگیری در رابطه با ارزش سهام عدالت اظهار کرد: تا به امروز حدود 27 هزار میلیارد تومان بابت این سهام به خزانه واریز شده است. ارزش روز این دارایی 55 هزار میلیارد تومان است. این رقم تا سال 96 به 100 هزار میلیارد تومان تبدیل خواهد شد.

    در آخر معاون اول رئیس جمهور در خصوص آزاد سازی سهام عدالت گفت با آمدن 50 میلیون سهامدار عدالت به بورس فرصت جدیدی برای سازمان بورس به وجود آمده است . این‌رو بورس باید این فرصت را غنیمت شمارد چرا که به تعداد سهامداران اش افزوده شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی