عصر بازار

مدیرشعب بانک مسکن اصفهان خبر داد:

افتتاح ۸ هزارو ۸۷۵ فقره حساب صندوق مسکن یکم

عصر اعتبار- آمار افتتاح حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن در استان اصفهان از ابتدای طرح تا پایان بهمن ماه سال جاری به ۸ هزار ۸۷۵ فقره رسید.

افتتاح ۸ هزارو ۸۷۵ فقره حساب صندوق مسکن یکم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش روابط عمومی بانک مسکن ،مهدی بلوچی مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: مجموع حساب‌های افتتاح شده در صندوق پس انداز مسکن یکم تا پایان بهمن ماه سال جاری به 8 هزار و 875 فقره با ارزش یک هزار و 748 میلیارد ریال رسیده است.

    وی با اشاره به شرایط سپرده گذاری صندوق مسکن یکم افزود : براساس آخرین آمار استخراجی درمقطع پایان دی ماه تا کنون 218 فقره تسهیلات بالغ بر حدود 115 میلیارد ریال از محل این حساب پرداخت شده است.

    بر اساس این گزارش،بلوچی با بیان اینکه بعد از کاهش نرخ سود تسهیلات صندوق یکم از 11 درصد به 9.5 درصد برای مناطق شهری و 8 درصد برای بافت فرسوده در شهریورماه، تقاضا برای افتتاح حساب در این صندوق افزایش یافته است؛ افزود: با تک رقمی شدن نرخ سود این تسهیلات و همچنین تسهیل برخی شرایط آن نسبت به ابتدای طرح با ایجاد شرایط استثنایی برای خانه دار شدن  واجدین شرایط ، روند استقبال و درخواست برای افتتاح این حساب چندین برابر شده است.

    وی در ادامه با اشاره به آمار تسهیلات پرداختی قرض الحسنه ازدواج طی فعالیت دولت یازدهم اظهار داشت: از خردادماه سال 92 تا ابتدای اسفندماه سال جاری تعداد 5 هزار و 815 فقره  تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به میزان حدود 341 میلیارد ریال توسط بانک مسکن استان به متقاضیان پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی