عصر بازار

حمایت بانک مهر اقتصاد از همایش بهره وری در بخش دفاعی کشور

عصر اعتبار- همایش ملی بهره‌وری در بخش دفاعی کشور با حمایت بانک مهر اقتصاد و با شعار "افزایش بهره وری بخش دفاع، ارتقای آمادگی برای رزم" برگزار شد.

حمایت بانک مهر اقتصاد از همایش بهره وری در بخش دفاعی کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این همایش با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و به همت مرکز تحقیقات دفاعی راهبردی و گروه منابع و اقتصاد دفاعی با شرکت فرماندهان، مدیران، اساتید و نخبگان لشکری و کشوری در دانشگاه عالی دفاع ملی آغاز به کار کرد.

    مبانی، مفاهیم، الگوها و تکنیک های بهره وری در بخش دفاع، تجارب و دستاوردهای ارتقای بهره وری در بخش دفاع، ارزیابی بهره وری بخش دفاع و راهکارهای ارتقای آمادگی رزم با ارتقای بهره وری و آینده پژوهی بهره وری در بخش دفاع از محوهای این همایش بودند.

    بر اساس این گزارش سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و سید شمس الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد و امور دارایی از جمله سخنرانان این همایش بودند.

    گفتنی است بانک مهر اقتصاد که از حامیان این همایش بود با برپایی غرفه ای اقدامات و فعالیت های خود در زمینه بانکداری بدون ربا و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی را به اطلاع عموم بازدید کنندگان رساند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی