عصر بازار

رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد:

پرداخت ١٥ هزار میلیارد تومان خسارت در صنعت بیمه

عصر اعتبار- رئیس کل بیمه مرکزی از پرداخت ۱۵ هزار میلیارد تومان خسارت در صنعت بیمه طی یازده ماهه گذشته خبر داد و گفت: دیه ماههای حرام در سال آینده به ۲۸۰ میلیون تومان می رسد.

پرداخت ١٥ هزار میلیارد تومان خسارت در صنعت بیمه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، عبدالناصر همتی در مراسم آغاز به کار یک بیمه جدید گفت: با افزایش ده درصدی نرخ دیه برای سال آینده، نرخ به دیه در سال ٩٦ به 280 میلیون تومان در ماههای حرام خواهد رسید.

    رئیس کل بیمه مرکزی افزود: در یازده ماهه ابتدای سال جاری ١٥ هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت شده که حدود ٤٣ درصد آن در بخش شخص ثالث پرداخت شده است.

    وی تصریح کرد: باید جلوی تصادفات را گرفت چرا که از ١٦ هزار کشته ای که در تصادفات صورت گرفته 4 هزار و 500 نفر در داخل شهرها بوده است این در حالی است که اگرچه تعداد کشته تصادفات از ٢٢ هزار به ١٦ هزار نفر کاهش یافته، اما تعداد مجروحان بیشتر شده است.

    همتی گفت: ٢٥ درصد کشته های شهری را موتورسیکلت سواران تشکیل می دهد این در حالی است که موتورسیکلت سواران نه کلاه ایمنی دارند و نه رعایت مقررات را صورت می دهند.

    رئیس کل بیمه مرکزی خاطرنشان کرد: اگر با روند ده ماهه پیش رویم تعداد مجروحان به 450 هزار نفر می رسد که پرداخت خسارت جراحت افزایش یافته است.

    وی افزود: امسال صنعت بیمه 850 میلیارد تومان به نیروی انتظامی و وزارت بهداشت کمک کرده است تا بتوانند تصادفات را کاهش دهند. ولی باید بر روی کاهش تصادف در کشور حرکت کرد.

    همتی با اشاره به راه اندازی بیمه حکمت در ارتش گفت: اگر ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه بیمه هم با همان نظم و ترتیب و انضباط خود پیش رود کار به بهترین شکل در صنعت بیمه پیش خواهد رفت.

    رئیس کل بیمه مرکزی افزود: امسال شرکتهای بیمه باید صورتهای مالی خود را با استانداردهای IFRS تطبیق می دادند که اگر حکمت هم با این روند کار خود را پیش برد در آینده دچار مشکل نمی شود.

    همتی گفت: ضریب خسارت بیمه درمان صد در صد شده و هر رقمی که صنعت بیمه در این حوزه دریافت می کند، بابت خسارت پرداخت می شود.

    علی شعبانی نیز در این مراسم گفت: پنجاه هزار نفر از ارتش سهامدار حقیقی حکمت هستند و امیدواریم این بیمه پوشش خوبی را برای مردم فراهم آورد.

    وی افزود: صدور بیمه نامه الکترونیکی یکی از آرزوهای صنعت بیمه است که ما تلاش داریم این آرزو را برآورده کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو