عصر بازار

کلاهبرداری ۲.۵ میلیارد ریالی زن جوان مشهدی

عصر اعتبار- زن جوانی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود در یکی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت در مشهد، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبرداری ۲.۵ میلیارد ریالی زن جوان مشهدی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، پایگاه خبری پلیس به نقل از فرمانده انتظامی خراسان رضوی گزارش داد: این موضوع با دریافت شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری توسط یکی از کارکنان دفاتر پیشخوان دولت، در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
    سردار بهمن امیری مقدم تصریح کرد: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که وی با دریافت اخطاریه پلمب ساختمان از سوی شهرداری به این دفتر پیشخوان مراجعه کرده و خانم جوان شاغل در دفتر با معرفی خود به عنوان مهندس و دادن وعده دروغین در خصوص تسریع در انجام امور اداری وی، برای رفع این مشکل 400 میلیون ریال از وی مطالبه کرده است.
    وی با بیان اینکه این فرد سودجو پس از دریافت مبلغ هیچ اقدامی انجام نداده؛ اظهار کرد: کارآگاهان پلیس با هماهنگی مقام قضایی متهم را که دارای سوابق کیفری بود دستگیر کردند که پس از بررسی های بیشتر مشخص شد وی سابقه دار است و به همین نحو از شهروندی دیگر نیز 2 میلیارد و 100 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.
    سردار امیری مقدم خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی