عصر بازار

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان وام به ایثارگران عضو صندوق شاهد

عصر اعتبار- قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وام به ایثارگران عضو صندوق قرض الحسنه شاهد پرداخت شده است.

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان وام به ایثارگران عضو صندوق شاهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: با توجه به آغاز بیست و یکمین سال فعالیت صندوق قرض‌الحسنه شاهد و اقدامات و فعالیت های خوب آن طی سال های اخیر، این صندوق رشد کمی و کیفی مناسبی را با خود به همراه داشته است.

    وی در ادامه بیان داشت: مبلغ وام‌های پرداختی به ایثارگران عضو صندوق از ابتدای تأسیس تا امروز 50 برابر افزایش یافته، به طوری که تعداد نفرات دریافت‌کننده این وام‌ها نیز 2 برابر شده‌اند.

    سردار انصاری با بیان اینکه مجوز رسمی این صندوق قرض الحسنه از بانک مرکزی دریافت شده است، اضافه کرد: این مجوز بر اساس فرآیندی طولانی اخذ شده است، همچنین اعضای جدید به ترتیب کارکنان بنیاد شهید، کارکنان مراکز و سازمان‌های تابعه بنیاد و ایثارگران شاغل در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در اولویت عضویت این صندوق قرار دارند.

    قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه هدف‌گذاری‌های سال 95 صندوق نیز به صورت کامل محقق شده، به طوری که بر اساس این اهداف یک هزار و 200 میلیارد تومان وام به ایثارگران عضو صندوق پرداخت شده است، افزود: در نظر داریم تا برای سال 96 حدود 50 هزار نفر در صندوق عضو شوند و تعداد وام ها نیز افزایش یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی