عصر بازار

پورکیانی عنوان کرد؛

ضریب نفوذ بیمه ای در کشور افزایش می یابد

عصر اعتبار- رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران از برنامه ریزی شرکتهای بیمه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور خبر داد و گفت:بیمه حوادث و آتش سوزی رایگان برای هواداران تیم های ورزشی در نظر گرفته شده است.

ضریب نفوذ بیمه ای در کشور افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محسن پورکیانی در مراسم امضای تفاهم نامه با باشگاههای ورزشی گفت:  هواداران امروز نقش مهمی در حوزه تیم های ورزشی دارند و یار دوازدهم تیم ها به شمار می روند، بر این اساس شرکتهای بیمه در راستای وظایف بیمه گری خود از ورزشکاران و هواداران حاضر در ورزشگاهها حمایت می کنند.

    رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران افزود: بر این اساس شرکتهای بیمه در این راستا گام برداشته اند و بیمه ایران هم توانسته نقش خود را ایفا کرده و در جریان فوت هواداران در سال گذشته، حمایت های لازم را از این جامعه صورت دهد؛ بر این اساس امیدواریم شرایط بهتری را برای ورزشکاران فراهم آوریم.

    وی تصریح کرد: اگر ورزش و باشگاههای ورزشی بتوانند شرایطی را فراهم که اقتصاد ورزش روی پای خود بایستد، کار به شکل بهتری پیش خواهد رفت و در این راستا تلاش داریم ضریب نفوذ بیمه ای کشور را افزایش دهیم.

    مدیرعامل بیمه ایران در ادامه به امضای تفاهم نامه با باشگاههای ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد:  روش اجرایی این تفاهم نامه به این شکل است که خریداران بیمه های غیر ثالث و غیر درمان، یک کد هواداری دریافت کرده که از طریق ثبت بیمه هوادار و به ثبت رساندن آن کد، جزو مشتریان تیم ثبت می شوند و بیمه آتش سوزی و حوادث رایگان نیز به آنها اختصاص می یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی