عصر بازار

جذب بیش از ۱۳هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خارجی در البرز

عصر اعتبار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به میزبانی این استان از ۲۳ هیات سرمایه گذاری خارجی در دولت تدبیر و امید، گفت: بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در این بخش تحقق یافته است.

جذب بیش از ۱۳هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خارجی در البرز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا افزود: در این مدت 19 مجوز صادر شده که 4 واحد آن اکنون وارد فاز تولید شده و اشتغال مستقیم برای 460 نفر فراهم آورده است.
    وی ادامه داد: اشتغال پیش بینی شده در این بخش حدود 2هزار و 995 نفر است که با لحاظ سرعت مناسب پیشرفت فیزیکی و حمایت های صورت گرفته برای تامین و ترخیص ماشین آلات، به زودی شاهد بهره برداری از همه این واحدها خواهیم بود.
    موفق خاطرنشان کرد: افزایش میزان سرمایه گذاری خارجی در دولت تدبیر و امید نسبت به دوره های گذشته بیش از 40 برابر بوده است.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز اظهار داشت: در این دوره شاهد حضور هیات های سرمایه گذاری از کشورهای آلمان، ایرلند، انگلیس، ژاپن، چین، ترکیه هلند، روسیه و فرانسه بودیم که در حوزه تولید و صنعت جزو پیشگامان در دنیا هستند.
    ** رتبه پنجم البرز در صدور پروانه بهره برداری صنعتی در کشور
    رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت البرز همچنین گفت که در دولت تدبیر وامید 988 پروانه بهره برداری صنعتی صادر شده که رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است.
    موفق افزود: با صدور پروانه های صادر شده امکان اشتغال مستقیم بالغ بر 24 هزار و 427 نفر فرآهم آمده و دراین حوزه استان البرز در این شاخص رتبه سوم را در میان سایر استان های کشور به خوداختصاص داده است.
    وی اضافه کرد: در دولت یازدهم 203 جواز طرح توسعه نیز با امکان اشتغال 6 هزار و 100 نفر صادر شده است.
    موفق همچنین گفت : حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در پروانه های بهره برداری صادر شده بالغ بر 49 هزار میلیارد ریال است که مایه گذاری 16 هزار میلیارد ریالی در طرح های توسعه این دوره را دارااست .
    وی خاطرنشان کرد: در بخش صدور جواز های تاسیس نیز با تعداد 1327 طرح و سرمایه گذاری 195 هزار میلیارد ریالی رتبه 7 کشور در این بخش برای استان البرز احراز شده است.
    وی گفت : حجم اشتغال پیش بینی شده برای این تعداد جواز تاسیس را حدود 66 هزار نفر است .
    رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز تعداد واحدهای صنعتی که نسبت به افزایش ظرفیت تولید، افزایش محصولات جدید و یا راه اندازی مجدد اقدام کرده اند را 568 فقره اعلام کرد وافزود: میزان سرمایه گذاری تحقق یافته 18 هزار میلیارد ریال است و امکان اشتغال زایی 10 هزار نفر را به فرآهم کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو