عصر بازار

شعب کشیک تامین اجتماعی در تعطیلات نوروز دایر است

عصر اعتبار- معاون امور استان ‌های سازمان تامین ‌‌اجتماعی گفت: ارائه خدمات بیمه ‌ای سازمان تامین‌‌ اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز ٩٦ از طریق شعبه ‌های منتخب و کشیک این سازمان در سراسر کشور تداوم دارد.

شعب کشیک تامین اجتماعی در تعطیلات نوروز دایر است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از از سازمان تامین اجتماعی، قائم موهبتی افزود: سازمان تامین ‌‌اجتماعی مانند سال ‌های گذشته تدابیر مقتضی برای ارائه خدمات صدور، تمدید و تامین‌ اعتبار دفترچه ‌های درمانی را در تعطیلات نوروز اتخاذ کرده است تا ارائه این خدمات در این روزها متوقف نشود.
    وی تصریح کرد: این خدمات از طریق واحدهای منتخب استان‌ ها به ویژه در شعبه‌هایی که در مسیر تردد مسافران قرار دارند، ارائه می ‌شود.
    موهبتی از مدیران کل استان ‌ها خواست تا ضمن برنامه ‌ریزی مناسب و سازماندهی نیروی انسانی، نظارت و سرکشی لازم را نیز توسط خود یا معاونان‌ خودشان از شعبه ‌های منتخب داشته باشند و تا حد امکان سعی کنند بدون هماهنگی با تامین اجتماعی از محدوده عملکردی استان خود خارج نشوند.
    وی همچنین با توجه به اهمیت ارائه این خدمات در ایام نوروز، توجه به مواردی مانند داشتن تعامل مناسب اداره‌های کل با ستاد، میزان ذخیره دفترچه‌های درمانی و لوازم مورد نیاز و برقراری ارتباط سیستمی با مرکز داده سازمان را از سوی این اداره‌ها ضروری دانست.
    این مقام مسئول در تامین اجتماعی تاکید کرد: لازم است پیش از پایان سال این موارد بررسی و نسبت به رفع کاستی‌ها اقدام شود.
    معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد:از طرفی برای حفاظت و حراست از شعب کشیک، به گونه‌ ای برنامه ‌ریزی شود تا در تعطیلات نوروز، واحدهای اجرایی در آرامش و امنیت کامل خدمت‌رسانی کنند.
    موهبتی همچنین اطلاع ‌رسانی در خصوص ارائه خدمات بیمه ‌ای سازمان به مردم و مسافران را در ایام نوروز ضروری دانست و افزود: برای سهولت در دسترسی مخاطبان در مراجعه به واحدهای کشیک، باید اطلاع ‌رسانی مناسبی شود.
    وی تعطیلات نوروز را شامل روزهای ٢٩ اسفند تا ٤ فروردین و از یازدهم تا سیزدهم این ماه برشمرد. سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون بیمه شده دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو