عصر بازار

افزایش پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور

عصر اعتبار- مدیر پیشخوان‌های شهرنت و اتوبانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان از پیشخوان‌های شهرنت گفت: علاوه بر افزایش سطح کیفی، توسعه کمی پیشخوان‌های شهرنت به تعداد ۳۵۰ پیشخوان در دست اقدام است.

افزایش پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبی «عصر اعتبار»، محمد رضا جاوید با بیان این‌که امروزه صنعت بانکداری رنسانسی را پشت سر می گذارد که طی چند سال آتی درک و تجربه ما درباره نظام مالی و بانکداری را از اساس متحول خواهد ساخت، گفت: در دهه گذشته بانک‌ها پیوسته از فناوری برای تغییر چشم انداز عملیاتی خود استفاده می‌کردند، اما با توجه به نوآوری‌هایی که با توسعه فناوری به وجود آمده و بانک‌ها را قادر به ارائه سرویس‌های بانکی به صورت شبانه روزی و در همه ایام سال کرده است، تغییر شکل شعب به موضوع و چالش جدید بانک‌ها تبدیل شده است.
    وی افزود: کانال‌ها و سامانه‌های جدید بانکی با کارکردها و ظرفیت‌های جدید خود توانسته است به عنوان جایگزین جدی برای انجام فعالیت‌های سنتی موجود در شعب مطرح شده و بانک‌ها را به این چالش بزرگ دعوت کند که برای جبران هزینه‌های سنگین شعباز این فناوری های نوین در پیش گیرند.
    جاوید در ادامه با اشاره به اقدامات بانک شهر در این حوزه اظهار کرد: با درک این واقعیت که مدل های کسب و کار موجود جوابگو نیازهای جدید نیست و با شناخت نیاز مشتریان به دریافت خدمات، در حداقل زمان با کیفیت بالاتر،  بانک شهر پروژه پیشخوان‌های شهرنت را با رویکرد بانکداری اجتماعی ر در دستور کار قرار داد.
    مدیر پیشخوان‌های شهرنت و اتوبانک شهر افزود: از آغاز این پروژه در سال 93 تاکنون 320 پیشخوان شهرنت در تمامی مراکز استانها و همچنین 125 شهر کشور به صورت 24*7 مشغول به فعالیت و تسهیل گری در خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان و مراجعین است.
    به گفته جاوید، تجربه سه ساله اجرای پروژه پیشخوان‌های شهرنت این واقعیت را آشکار کرده است که در آینده شعب بانک‌ها به سمت فعالیت‌های مشاوره ای می‌رود و ارائه خدمات 24 ساعته و تا حد امکان ارتباط مجازی به مبحثی رایج و مورد نیاز مشتریان تبدیل شده است و کم توجهی به این موضوع می‌تواند موجب خروج مشتری از بانک شود.
    وی در ادامه با اشاره به  اهداف این پروژه در سال جاری، تصریح کرد: علاوه بر افزایش سطح کیفی، توسعه کمی پیشخوان‌های شهرنت به تعداد 350 پیشخوان  در دست اقدام است.
    جاوید خاطر نشان کرد: کاهش هزینه‌های عملیاتی (اجرایی)، افزایش امنیت و اعتبار، مشارکت و همکاری با ارائه کنندگان فناوری های مالی، بهبود فرآیندهای کسب و کار، برآورد ملزومات نظارتی و انطباقی و ارائه خدمات ارزش افزوده از ویژگی‌های پیشخوان‌های شهرنت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی