عصر بازار

انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک قرض الحسنه مهر ایران و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

عصر اعتبار- طی مراسمی با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل و سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران و محمدیون دبیرکل جمعیت هلال احمر که در محل ساختمان مرکزی این جمعیت بر گزار شد، تفاهم نامه همکاری فی مابین دو مجموعه منعقد گردید.

انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک قرض الحسنه مهر ایران و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم، اکبری با اشاره به جایگاه و نقش بانک در جامعه بیان داشت: جای خوشبختی است که بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای عمل به تکالیف خود در مسیری حرکت می کند که انشاالله بتواند به بهترین شکل ممکن نسبت به ادای وظایف محوله اقدام نماید.
    وی در خصوص عملکرد و فعالیت های انجام شده در بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: این دو مجموعه از سال 1390 بایکدیگر در تعامل  هستند و با انعقاد این تفاهمنامه عملاً  سطح همکاری های فی ما بین بیش از پیش گسترش می یابد.
    مرتضی اکبری افزود: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات بانکی و تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه فعال است و انشااله می تواند در این تفاهمنامه نیز عملکرد مثبتی را ارائه دهد.
    در ادامه محمدیون دبیرکل جمعیت هلال احمر اظهار داشت: افزایش بهروری و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی به منظور نیل به اهداف برنامه های اجرایی  جمعیت هلال احمر یک ضرورت است و توجه به معیشت کارکنان به منظور رفع احتیاجات ضروری آنان یکی از مولفه های تاثیر گذار در تقویت خدمات قابل ارائه می باشد.
    وی تصریح کرد: خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بسزایی در بهبود وضعیت مالی خانوار ها و توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه دارد و با توجه به رضایتمندی جمعیت هلال احمر از خدمت رسانی شعبه سلیمان خاطر، انشااله  در سال آینده همکاری بانک و جمعیت افزایش خوبی خواهد داشت.
    در پایان این نشست به منظور گسترش تعاملات و تعمیق مناسبات بانکی، تفاهم نامه همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منعقد گردید.
    شایان ذکر است، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی، رنجبران معاون شعب استان تهران، رحیمی رئیس دایره روابط عمومی و بازاریابی استان تهران و ولی زاده رییس شعبه سلیمان خاطر بانک قرض الحسنه مهر ایران و مهدی علیپور خزانه دار و ذیحساب جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی