عصر بازار

بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- مراسم میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، سلیمان توکلی عضو هیات مدیره، مجید وکیل رئیس اداره حوزه مدیریت، فلاح حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران و جمعی از بانوان شاغل در این بانک برگزار شد.

بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اکبری در این مراسم، ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیوند دهنده نبوت و ولایت، مظهر کمال تعلیم و تربیت و همچنین میلاد با سعادت امام خمینی(ره) را به بانوان همکار تبریک گفته و از تلاشهای آنان در راه پیشبرد اهداف مقدس بانک تقدیر و تشکر نمود.
    وی گفت: حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش با تأسی به حضرت زهرا(س) و با اتکاء بر خصایصی نظیر سخت کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و از خود گذشتگی، زمینه های ارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران دقت نظر را مشخصه بارز همکاران خانم دانست که سبب می گردد میزان اشتباهات در کار آنان کاهش یابد.
    در این مراسم حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در راستای بهبود فعالیتهای بانک بیان داشتند و رهنمود های لازم توسط مدیرعامل و عضو هیات مدیره ارائه گردید.
    در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایا به بانوان همکار از زحمات ایشان قدردانی بعمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی