عصر بازار

گسترش همکاری های اقتصادی بین ایران و نیوزیلند

عصر اعتبار- زمینه‌های گسترش همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور ایران و نیوزیلند در دیدار ، نمایندگان سازمان ملی استاندارد ایران با جانشین سفیر نیوزیلند بررسی شد.

گسترش همکاری های اقتصادی بین ایران و نیوزیلند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز، نمایندگان سازمان ملی استاندارد ایران با حضور سارا مک کی، جانشین سفیر نیوزیلند در خصوص توسعه همکاری های مشترک، دستاوردهای سفر اخیر نمایندگان این سازمان به آن کشور، بازخوردها و مواردی که نیاز به بررسی و همکاری بیشتر دارند، دیدار و گفت و گو کردند.

    در این نشست انوشه رحمانی، رئیس پژوهشکده سیستم های مدیریت کیفیت و بازرسی پژوهشگاه استاندارد با قدردانی از مساعدت های وزارت امور اولیه نیوزیلند (MPI) و سفارت آن کشور در ایران در زمینه بازدید از مزارع لبنی، فرایندهای کنترل و آزمون از مزرعه تا سفره و فرایندهای صدور گواهی به ارائه خلاصه ای از دستاوردهای این سفر، اقدامات و بررسی های سازمان ملی استاندارد ایران پس از سفر پرداخت.

    همچنین مقرر شد مک کی بررسی ها و رایزنی های لازم درمورد امکان سنجی همکاری های بیشتر فیمابین، و دیگر موضوعات مورد نظر سازمان ملی استاندارد ایران را به عمل آورده و نتیجه را به این سازمان نیز اعلام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی